וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאיון וויליאמסון ייעדר 8-6 שבועות, ג'יילן בראון סיכם על חוזה 115 מיליון דולר בבוסטון

כוכב הפליקנס נותח, הסלטיקס סיכמו עם הכוכב הצעיר לארבע שנים נוספות, דומנטס סאבוניס סיכם באינדיאנה (77 מיליון דולר לארבע שנים), חוזה חדש גם לבאדי הילד בסקרמנטו: 86 מיליון דולר לארבע שנים. ג'ו ג'ונסון לא יחזור

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מחאות נגד ה-NBA בהונג קונג

ניו אורלינס הודיעה היום (שני) שהרוקי של הקבוצה, זאיון וויליאמסון, מי שהוכתר כ"הדבר הבא" ואמור להיות אחד השחקנים הכי בולטים בליגה בשנים הקרובות, עבר ניתוח בעקבות הקרע במיניסקוס, וייעדר שישה עד שמונה שבועות. וויליאמסון נפצע במהלך משחקי קדם העונה, שבהם הציג יכולת טובה, וכעת הפליקנס יצטרכו להסתדר בלי השחקן שכל הליגה ציפתה לבואו, כשכידוע, ניו אורלינס שובצה לערב הפתיחה במשחקה מול טורונטו.

זאיון וויליאמסון, ניו אורלינס פליקנס. רויטרס
עוד לא התחיל וכבר מדאיג. וויליאמסון/רויטרס

אחרי משא ומתן עם לא מעט עליות וירידות, בוסטון סלטיקס הצליחה לסכם עם ג'יילן בראון על הארכת חוזהו, לפני הדדליין לחוזה הרוקי שלו שמסתיים. על פי הדיווחים בארה"ב, בראון סיכם על חוזה של 115 מיליון דולר לארבע שנים, רחוק מאוד מהציפיות של בוסטון - 80 מיליון דולר לארבע שנים, כפי שפורסם לפני כן. בראון, 22, הוא השחקן הראשון שבוסטון האריכה את חוזה הרוקי שלו מאז רייג'ון רונדו ב-2009. הוא העמיד ממוצעים של 11.2 נקודות בשלוש העונות שלו בליגה, אחרי שנבחר שלישי בדראפט 2016. הוא נכלל בחמישייה של נבחרת ארה"ב בקיץ במונדובאסקט.

עוד בוואלה!

בום על קולי: זאיון וויליאמסון יהפוך את ניו אורלינס לתופעה שאסור להחמיץ

לכתבה המלאה

* דומנטס סאבוניס סיכם עם אינדיאנה פייסרס על חוזה חדש - 77 מיליון דולר לארבע שנים. בעונתו השלישית בליגה, בנו של כוכב העבר הליטאי (ארווידס סאבוניס האגדי) העמיד ממוצעים של 14.1 נקודות ו-9.3 ריבאונדים.

* באדי הילד, שלא היסס ללחוץ בתקשורת על הנהלת סקרמנטו, האריך את חוזהו עם הקינגס וסיכם על חוזה חדש - 86 מיליון דולר לארבע שנים. בעונה שעברה הוא רשם שיאי קריירה בממוצעים: 20.7 נקודות, 5.0 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים. אף שחקן בהיסטוריה לא קלע יותר שלשות בשלוש עונתיו הראשונות בליגה מאשר הילד (275), שבעונה שעברה רשם ממוצע של 43 אחוז מעבר לקשת.

באדי הילד, סקרמנטו קינגס. AP
שווה את הכסף? הילד/AP

* הפיסטונס ניפו מהסגל את ג'ו ג'ונסון הוותיק, שקיווה לחזור לליגה אחרי עונת היעדרות. דטרויט הביאה את ג'ונסון בן ה-38 למחנה האימונים עם חוזה לא מובטח, אחרי ההצלחה שלו בטורניר השלוש על שלוש (זכה באליפות ובתואר ה-MVP), אך בסופו של דבר החליטה לבנות על הצעירים כריסטיאן ווד וקרי תומאס.

שחקן ברוקלין נטס ג'ו ג'ונסון. GettyImages
לא מקבל הזדמנות נוספת. ג'ונסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully