וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלאסיקו נדחה רשמית. צפוי להתקיים ביום רביעי ה-18 בדצמבר

יו"ר מנהלת הליגה הסתייג מקיום המשחק הדחוי באמצע השבוע, אבל כנראה שלא תהיה לו ברירה. ברצלונה וריאל מעדיפות את ה-18

עריכת וידאו: מתן חדד

(עדכון ראשון: 12:36)

בפלייר: ליאו מסי זוכה בפרס נעל הזהב

ההחלטה על דחיית הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד נפלה כבר אתמול (חמישי) בערב ואחרי שזה הפך רשמי למחרת בצהריים, כעת כולם רק מחכים להחלטה על התאריך החדש. המשחק כנראה יתקיים ב-18 בדצמבר, תאריך שמוסכם על שני המועדונים.

מנהלת הליגה התכנסה אתמול וקיבלה החלטה עקרונית לקיים את המשחק ב-18 בדצמבר, אבל לאחר מכן יו"ר המנהלת, חאבייר טבאס, הביע הסתייגות מהתאריך הזה בגלל שמדובר ביום רביעי ולא בסוף השבוע. טבאס שמבין היטב את המשמעות הכלכלית של קיום קלאסיקו בסוף השבוע, העלה אפשרות לקיים את המשחק ב-7 בדצמבר, כאשר המשחקים המשחקים של ברצלונה (נגד מאיורקה) וריאל מדריד (מול אספניול) שהיו אמורים להתקיים באותו יום, יוקדמו ל-4 בדצמבר. לבסוף, במנהלת החליטו לאפשר לברצלונה וריאל מדריד לסכם ביניהן והן כאמור מעדיפות את ה-18 בדצמבר.

דחיית המשחק שהיה אמור להתקיים ביום שבת הבא, מגיעה על רקע המהומות בקטאלוניה ולאור העובדה שביום הקלאסיקו אמורות להתקיים הפגנות גדולות בברצלונה. המהומות פרצו על רקע החלטת בית המשפט העליון בספרד לגזור 9-13 שנות מאסר על תשעה מנהיגים פוליטים קטלאנים בשל מעורבותם בתנועה שהובילה את משאל העם ב-2017.

(עדכון ראשון: 10:15)

עוד בוואלה!

השלכת בקבוקי תבערה ועשרות פצועים: המחאה בקטלוניה עלתה שלב

לכתבה המלאה
ליאו מסי סרחיו ראמוס ריאל מדריד ברצלונה. רויטרס
בכל מקרה ייפגשו בדצמבר. מסי עם ראמוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully