וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אני אהיה הראשון להגיד שאני לא יכול להמשיך"

הפנומן של ברצלונה התראיין ל"מארקה" אחרי שקיבל את נעל הזהב: "מעולם לא הרגשתי צורך לעזוב את המועדון הכי טוב בעולם"

עריכת וידאו: מתן חדד

ב"מארקה" הספרדי - אחד מנותני החסות המרכזיים לטקס "נעל הזהב" שנערך אמש (רביעי), פרסמו הבוקר ראיון עם הזוכה בתואר, ליאונל מסי. הארגנטינאי בן ה-32 ענה לשאלות על שחקנים שונים, עתידו ועוד.

על העתיד: "בבוא הזמן אלמד ואדע כמה אני יכול לשחק באותה רמה. אני אהיה הראשון לומר שאני לא יכול להמשיך. אבל רק בעתיד נדע מתי זה יקרה".

על הפציעה בשבועות הראשונים של העונה: "זה קשה כי בראש אתה מרגיש בסדר, אתה חושב שעדיין בן 25 ועדיין יכול לעשות הכל. אבל לגוף יש חוקים משלו ואתה חייב להיות יותר זהיר ולשמור על עצמך יותר טוב".

על דבריו של כריסטיאנו רונאלדו, לפיהם הוא צריך לעזוב את ברצלונה ולהתנסות בליגה אחרת: "כל אחד צריך לדאוג לשאיפות ולמטרות שלו. מעולם לא הרגשתי צורך לעזוב את המועדון הכי טוב בעולם, המקום בו אני נהנה להתאמן, לשחק ולגור. תמיד הייתי מאוד ברור בנושא הזה".

ליאונל מסי עם פרס נעל הזהב 2019. רויטרס
"בראש אתה מרגיש שאתה עדיין בן 25, אבל לגוף יש חוקים משלו". מסי/רויטרס

על וירג'יל ואן דייק: "הוא מהיר וגדול, והוא מאוד גמיש ביחס לגובה שלו. התזמון שלו טוב, הוא יודע לחכות לרגע הנכון כדי להיכנס לתיקול. הוא שחקן הגנה מאוד מרשים, בגלל היכולת שלו בשני צדי המגרש".

על פרנקי דה יונג: "ההיה קל לו להתאקלם בגלל שהוא הגיע ממקום עם פילוספיה דומה, אייאקס. הוא גדל עם אותם רעיונות. הוא אוהב שהכדור אצלו, לשחק במסירות קצרות, לחפש מסירות בין שניים. הוא מהיר, יש לו צעדים ארוכים, הוא שחקן מאוד שלם".


על מאבק השוערים בגרמניה: "טר סטגן ונוייר שוערים גדולים עם מאפיינים דומים. הם קוראים את המשחק מצוין והם מגיבים מאוד מהר בין הקורות. אני מכיר את מארק אישית ואני יכול לדבר עליו, אבל אני לא רואה את נוייר בכל יום באימונים ובדרך כלל גם לא יוצא לי לראות משחקים שלו. בכל מקרה, אני חושב שהם שוערים דומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully