וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:3 את אייבר, רק 1:1 לאתלטיקו מול ולנסיה

גריזמן חזר להרכב, כבש (13) ובישל למסי (58) שפרגן לסוארס (67) והאלופה לפחות זמנית בפסגה. דני פארחו (83) סידר לעטלפים נקודה עם בעיטה חופשית מרהיבה. קוסטה כבש ראשון בפנדל (36), ז'ואאו פליקס נפצע

עריכת וידאו: מתן חדד

בצל ההודעה על דחיית הקלאסיקו שלא ייערך בשבת הבאה, ברצלונה חזרה היום (שבת) מפגרת הנבחרות עם 0:3 קליל בחוץ על אייבר ועלתה לפחות זמנית למקום הראשון בליגה הספרדית. במשחק צמרת שנערך במדריד, שמטה אתלטיקו שתי נקודות יקרות ב-1:1 מול ולנסיה. גרנאדה חזק בצמרת אחרי 0:1 על אוסאסונה במשחק שפתח את המחזור התשיעי בשישי בערב, בעוד לגאנס עדיין ללא ניצחון אחרי הפסד 2:0 בחטאפה.

לואיס סוארס עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. AP
פרגון נהדר בחלק הקדמי. לואיס סוארס עם ליאונל מסי/AP

אייבר - ברצלונה 3:0

בששת משחקיה הקודמים בלי ג'רארד פיקה, ברצלונה לא הצליחה לנצח (חמש תוצאות תיקו והפסד אחד). הפעם, במשחק הצהריים באיפורואה, שם מעולם לא הפסידה, הרצף הזה נעצר עם ניצחון קליל בו לראשונה שלושת שחקני ההתקפה כבשו יחד. אנטואן גריזמן חזר להרכב בעקבות הרחקתו של עוסמאן דמבלה, כבש בדקה ה-13 אחרי כדור ארוך ומדויק של קלמון לנגלה וגם פרגן לליאונל מסי בתוך הרחבה בדקה ה-58. הקפטן הארגנטינאי קיבל עוד כדור מגריזמן ויכול היה להשלים צמד בדקה ה-67, אבל יש לו כבר 16 שערים ב-10 משחקים מול אייבר אז הוא בחר לפרגן ללואיס סוארס וכך השלישייה חגגה יחד. גם פרנקי דה יונג הצטיין בקישור, כשסמואל אומיטיטי שיחק לראשונה העונה וסרג'י רוברטו פתח כמגן ימני והוחלף במחצית בגלל פציעה.

עוד בוואלה!

הקלאסיקו נדחה רשמית. צפוי להתקיים ביום רביעי ה-18 בדצמבר

לכתבה המלאה
ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
יכול להיות מרוצה. ארנסטו ואלוורדה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ולנסיה 1:1

הקולצ'ונרוס פתחו את העונה בצורה לא הכי מרשימה ובדרך כלל גירדו ניצחונות כדי להיות בצמרת הגבוהה. הערב הם שוב קיוו להשיג 0:1 לא משכנע בזכות פנדל של דייגו קוסטה (34) אחרי נגיעת יד ברחבה. אלא שהאורחים השתפרו במחצית השנייה והפעילו מכבש אחרי שז'ואאו פליקס נפצע והותיר את אתלטיקו בעשרה שחקנים משום שסימאונה סיים את החילופים. דני פארחו הציל לקבוצתו נקודה עם בעיטה חופשית סטייל רונאלדו בדקה ה-82. הקפטן הלבן היה קרוב להשלים מהפך, אבל אובלק הציל בקושי בעיטה שטוחה שלו מתוך הרחבה. לי קאן גין הקוריאני הותיר גם את ולנסיה ב-10 שחקנים אחרי שהורחק בכרטיס אדום בתוספת הזמן. אתלטיקו ירדה למקום הרביעי בעקבות התיקו הזה כשאפילו גרנאדה הקטנה חולפת על פניה.

שחקן אתלטיקו מדריד אלברו מוראטה מול שחקן ולנסיה פרנסיס קוקלן. GettyImages
נפרדו ללא הכרעה. מוראטה וקוקלן/GettyImages

גרנאדה - אוסאסונה 0:1

המארחת המשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה בזכות שער של דומינגוש דוארטה בדקה ה-38 אחרי בישול של אלברו ואדיו. אוסאסונה נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-92 כשפראן מרידה קיבל שני כרטיסים צהובים.

ז'ואאו פליקס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
נפצע והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. ז'ואאו פליקס/רויטרס

חטאפה - לגאנס 0:2

מאוריסיו פלגריני נותר ללא ניצחון ועלול לשלם במשרתו אחרי שתי נקודות מתוך 27. חטאפה שוב שולחת איתות לכיוון הצמרת והיא עלתה למקום השישי בזכות ניצחון שני ברציפות. אנחל נגח את הראשון בדקה ה-64 והשלים צמד כשעבר את השוער וכבש בדקה ה-84. סך הכול יש לחלוץ בן ה-32 כבר שבעה שערים העונה והוא הכובש הספרדי המוביל בכל הליגות הבכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully