וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "אתם יכולים לדמיין מה יקרה אם לא ננצח מחר..."

14.10.2019 / 19:40

נבחרת ישראל השפופה מתכוננת למשחק נגד לטביה באצטדיון טרנר (ג', 21:45, כאן 11). המאמן הזהיר משאננות וסיפר: "אני שוקל שינוי מערך". אלחמיד חזר להתאמן אחרי מחלה ועשוי לפתוח

מחזור 8הסתיים15/10/2019
נבחרת ישראל
  • דאבור (16)
  • זהבי (26)
  • דאבור (42)
1:3
  • (40) קאמס
לטביה
צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: עמית שמחה

אחרי שסיכוייה של נבחרת ישראל להעפיל ליורו 2020 דרך שלב המוקדמות, אנדראס הרצוג ושחקניו יארחו מחר (שלישי, 21:45, כאן11) את לטביה החלשה למשחק שיסגור את המחזור השמיני בבית ז'. מאז ההפסד 3:1 באוסטריה ביום חמישי, מצב הרוח במחנה הישראלי היה שפוף, אבל מחר החבורה בכחול-לבן תנסה לצאת מהמרה השחורה ולספק חגיגת שערים באצטדיון טרנר.

חאתם עבד אלחמיד שהיה חולה, חזר להתאמן היום וייתכן שהוא יפתח. מנור סולומון סובל מכאבים, אבל כנראה יוכל לשחק.

המאמן אנדי הרצוג אמר היום לקראת המשחק: "אנחנו פייבוריטים ואנחנו חייבים לקחת שלוש נקודות. אסור לזלזל בלטביה כי ראינו שיש להם נקודות חזקות, למשל מצבים נייחים. אדחוף את הנבחרת כמו לפני כל משחק ואני מצפה להופעה טובה כמו במשחק החוץ בריגה. יכול להיות שאשנה את המערך, אבל עדיין לא החלטתי סופית".

הרצוג הוסיף: "אין מה לדבר עלי, אנחנו יום לפני משחק ומה שחשוב זה לשחק טוב ולנצח... אתם יכולים לדמיין מה יקרה אם לא ננצח מחר. אני מרוכז במשחק ולא בעצמי. אנחנו צריכים את הנקודות, אנחנו צריכים לצבור מומנטום לקראת ליגת האומות במרץ. נראה מה יהיה בעתיד, יש לי פגישה בהתאחדות ב-22 באוקטובר ונדון בהכל".

הקפטן ביברס נאתכו אמר: "בתחילת הקמפיין היינו מקבלים גול ואז נכנסים למשחק, אבל לצערי במשחקים האחרונים אנחנו אלו שהובילו ואחרי כמה דקות ספגנו. צריך לדעת לשחק 'מכוער' ולשמור על היתרון. נבחרת ישראל היא הדבר הכי חשוב לכדורגל הישראלי וצריך לתמוך בה גם ברגעים פחות טובים".

אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
יצליח להרים את השחקנים? הרצוג/שלומי גבאי

אחרי שבעה הפסדים בשבעה משחקים והפרש שערים 24:1, לטביה האומללה הגיעה לישראל כאנדרדוג מובהק. השער היחיד של הנבחרת הבלטית - בהפסד 3:1 לצפון מקדוניה - היה עצמי ובתקשורת המקומית, שמגלה עניין מועט מאוד במשחק, תהו "האם נסיים קמפיין שלם בלי ששחקן לטבי יכבוש?".

הלטבים שהתאמנו באשדוד לקראת המשחק, הגיעו ללא ויטליס מקסימנקו המוצהב וקריסטרס טוברס הפצוע. המאמן סלבישה סטויאנוביץ', צפוי להמשיך עם מערך של שלושה בלמים, כאשר בחלק הקדמי דניס ראקלס ו-ולדיסלבס גוטקובסקיס ינסו לעקוץ.

הרכב משוער: אנדריס ואנינס, ריטברס רוגינס, מרציס אוש, קספרס דוברה, ויטליס יגודינסקיס, ראיביס יורקובסקיס, אולגס לאיזנס, מרטינס קיגורס, יאניס איקאונייקס, דניס ראקלס, ולדיסלבס גוטקובסקיס.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארנולד האנטר (צפון אירלנד)
אצטדיון: טרנר
קהל: 9150

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully