וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זלאטן איברהימוביץ' הוא היחיד שיכול להציל את מנצ'סטר יונייטד"

שחקן העבר קלייטון בלקמור תומך בהחזרת השבדי, באנגליה טוענים שהשדים האדומים למדו מטעויות העבר ולא ישתגעו בינואר

עריכת וידאו: מתן חדד

על אף עוד פתיחת עונה רעה, מנצ'סטר יונייטד לא מתכוונת לבצע שינויים מרחיקי לכת בסגל בינואר הקרוב, כך על פי דיווחים בבריטניה. ב"דיילי מייל" טוענים שהצוות המקצועי העביר להנהלה רשימה של שישה שחקני רכש פוטנציאלים, אולם זו מעדיפה לחכות עד הקיץ כדי לבצע עסקאות גדולות. אחד מהשמות הללו, ככל הנראה, הוא מוסא דמבלה, אם כי ספק גדול האם השדים האדומים יסכימו לשלם את הסכום שליון דורשת על החלוץ בן ה-23 - 71 מיליון ליש"ט.

על פי "דיילי סטאר", יונייטד דווקא צפויה להוציא 300 מיליון ליש"ט בשני החלונות הקרובים (ינואר ובקיץ), במהלכם תחתים שמונה שחקנים - אחד מהם ככל הנראה יהיה מריו מנדז'וקיץ'. שמות נוספים שהוזכרו בתקווה לשפר את החוד המאכזב הם אלה של ילד הפלא החדש ארלינג האלאנד וקשישטוף פיונטק.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. GettyImages
רוצה חיזוק, לא בטוח שיקבל. סולשיאר/GettyImages

אם שואלים את שחקן העבר האגדי של המועדון בריאן רובסון, הבעיה היא לא רק במי שהגיע אלא במי שלא הגיע: "הם טעו כשנפרדו מיותר מדי שחקנים בלי להחליף אותם, וכעת נותרו קצרים. לוקאקו, אלכסיס, הררה, סמולינג, אלה שחקנים מנוסים מאוד. אנשים מדברים על מנהיגים, וצריך כאלה בקבוצה. יהיה קשה למצוא שחקנים מצוינים שמוכנים לעזוב קבוצה אחת ולהצטרף לאחרת בינואר, בדרך כלל צריך לחכות עד הקיץ כדי להחתים שחקנים ממש טובים".

ויש גם כאלה שחשבו על פתרונות יצירתיים יותר למצוקת השערים של השדים האדומים. שחקן העבר קלייטון בלקמור הציע שם שיונייטד מכירה היטב: זלאטן איברהימוביץ', שעזב את המועדון ל-MLS אך יהפוך שחקן חופשי בחודש הבא: "חסר לנו איש מטרה, והדבר היחיד שיציל אותנו העונה זה זלאטן. הוא גבוה, יש לו חגורה שחורה והוא לא מפחד מאף אחד. הוא גם עדיין מבקיע שערים. נפרדנו מכל כך הרבה חלוצים טובים לאורך השנים, ולא החלפנו אותם. לא הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מחזיר את זלאטן, הוא לא רץ, אבל הוא לא צריך לרוץ כי הוא עד כדי כך טוב".

עוד בוואלה!

דה חאה ביקר את שחקני מנצ'סטר יונייטד: "זה לא מקובל, צריך לשפר הכל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully