וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר לא צפוי לחזור לברצלונה, פריס סן ז'רמן מנסה להאריך את חוזהו

ב"אל מונדו" טוענים שהקטלאנים סירבו להצעת פשרה של נציגי החלוץ, אותו מנסים בפריס להחתים לשנתיים נוספות. ויש כבר אלטרנטיבות

עריכת וידאו: מתן חדד

לואיס סוארס נראה מצוין בתקופה האחרונה. הסקורר האורוגוואי של ברצלונה סייע לקבוצתו לנצח את אינטר עם צמד מרשים וגם כבש במספרת מרהיבה ב-0:4 על סביליה. אולם, העובדה שבינואר סוארס יהיה כבר בן 33, גורמת לראשי המועדון לחשוב על החלוץ 9 הבא שיירש אותו בקבוצה וב"אל מונדו" כבר מריצים שמות של מועמדים אפשריים.

מי שככל הנראה לא יגיע הוא זה שדווקא היה בדרכו הבטוחה לקאמפ נואו: ניימאר. על פי דיווחים, נציגיו של הברזילאי כבר הודיעו לברצלונה שיהיו מוכנים למשוך את התביעה לקבל את בונוס החתימה שלא שולם להם, בתנאי שיושג סיכום על חזרתו של החלוץ לאלופה הספרדית. אלא שברצלונה דחתה את ההצעה, ובמקביל, המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן לאונרדוו החל במגעים עם נציגיו של ניימאר, בניסיון להחתימו על חוזה חדש. חוזהו הנוכחי יסתיים ב-2022 ובאלופת צרפת היו רוצים להאריכו בשנתיים נוספות.

בעיתון הקטלאנים מציינים שהחלום הרטוב של ראשי בארסה יהיה להחתים את קיליאן אמבפה, אך מועדים לקושי שכרוך בכך גם בגלל מחירו הגבוה וגם בגלל העובדה שגם ריאל מדריד חומדת את הכוכב הגדול של פריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת. חוזהו של אמבפה בפריס יפוג רק ביוני 2022 ואם הוא לא יחדש אותו, יותר סביב שבארסה תנסה להחתים אותו בקיץ הקרוב.

אם לא תצליח להחתים את אמבפה, העדיפות השנייה של המועדון, כך על פי ה"אל מונדו" היא הארי קיין. החלוץ בן ה-26 של טוטנהאם נעול במועדון שלו עם חוזה עד 2024, אך שגם במקרה הזה ברצלונה תצטרך לשלם לא מעט כסף כדי לרכוש אותו. שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים הם של מרכוס רשפורד ממנצ'סטר יונייטד, רוברטו פירמינו מליברפול ולאוטרו מרטינס מאינטר, שעשוי לשתף פעולה שוב עם מסי גם בנבחרת ארגנטינה. כך או כך, ליכולת של סוארס העונה, תהיה השפעה גדולה לגבי דחיפות ההחתמה הזו ורוב הסיכויים שאם כזו תצא לפועל, זה יהיה בקיץ ולא בינואר הקרוב.

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה חוגג. רויטרס
החלום הרטוב של ראשי ברצלונה. קיליאן אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully