וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה חאה ביקר את שחקני מנצ'סטר יונייטד: "זה לא מקובל, צריך לשפר הכל"

מנצ'סטר יונייטד ספגה ביקורת נוקבת אחרי ההפסד בניוקאסל, סולשיאר ורשפורד תחת אש, דה חאה הודה: "זה הרגע הכי קשה מאז שהגעתי"

עריכת וידאו: מתן חדד

פתיחת העונה האיומה של מנצ'סטר יונייטד נמשכה אתמול (ראשון) עם הפסד 1:0 לניוקאסל, שהתייצבה למשחק כשהיא מתחת לקו האדום. כמה איומה? תשע נקודות משמונה מחזורים זה המאזן הכי גרוע של השדים האדומים מאז עונת 1989-90. שמונה משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון (3 תוצאות תיקו, 5 הפסדים) הם הרצף הארוך ביותר שלהם מאז 1989.

הפורמה נוראית, החלק הקדמי חסר מחץ, לא מעט שחקנים סובלים מפציעות - ואם זה לא מספיק, אחרי הפגרה ליברפול המושלמת תגיע לאולד טראפורד.

הלחץ על אולה גונאר סולשיאר גובר ואף אחד לא יתפלא אם הוא יאבד את משרתו בתקופה הקרובה. הנורבגי אמר אחרי המשחק: "ייקח כמה שייקח, זה מסע. אני לא יכול להגיע מתי זה ייראה יותר טוב, אבל נגיע לשם. אנחנו עוברים תקופה מאוד קשה, אבל זה לא מזכיר את מה שהיה בעונה שעברה כי אז הייתי מאוכזב מהגישה של השחקנים והיום היא טובה מאוד".

שחקן מנצ'סטר יונייטד, מרכוס רשפורד. רויטרס
נראה כבוי. רשפורד/רויטרס

ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" העניקו ציונים נמוכים למרבית השחקנים ובעיקר לפרד ומרכוס רשפורד, שקיבלו 2. על החלוץ כתבו שם: "הייתה הגבהה אחת טובה של דאלוט, אבל רשפורד נעלם. פביאן שר - בלם ניוקאסל - נראה יותר כמו חלוץ ממנו".

רשפורד הוא האיש על הכוונת כרגע. החלוץ בן ה-21 נגע אתמול בכדור 21 פעמים ב-90 דקות, בעוד האיש שמולו, בלם ניוקאסל, ג'מאל לאסלס, נגע בכדור 22 פעמים והיה צריך לבצע תיקול אחד בלבד.

"אין איכות במנצ'סטר יונייטד" קבע שחקן העבר של הקבוצה, גארי נוויל, ב"סקיי ספורטס", כשהוא התייחס לחלק הקדמי, "הסגל לא מספיק עמוק ולדעתי הקבוצה הלכה צעד אחורה לעומת העונה שעברה. היה עדיף כבר שפלאיני יהיה החלוץ... או לוקאקו או אלכסיס סאנצ'ס - אין ספק בכך".

מגן העבר של מנצ'סטר יונייטד גארי נוויל אמר אתמול ב"סקיי ספורטס": "יונייטד לא מוכנה לנצח במשחק חוץ מבחינה מנטאלית. הם נותנים למשחקים לחמוק מהם, אני חושב שהם משחקים בסדר במשחקים, אבל הם לא קטלניים ולא יעילים. אין מספיק איכות, אין מספיק עומק בסגל והם הלכו צעד אחורה. מדיניות הרכש של המועדון הייתה גרועה במשך שנים והם החליפו כל מיני סוגים שונים של מאמנים שהביאו שחקנים שונים. הם עכשיו צריכים לתקן את הסגנון, לסדר את מדיניות הרכש ולהשיג את השחקנים הדרושים. הם צירפו שלושה מהסוג הנכון בקיץ, הם בסדר בינתיים, אבל הם צריכים עוד חמישה או שישה כאלה.

"יונייטד צריכה עוד בלם, עוד מגן שמאלי, עוד שני קשרים באמצע, עוד קיצוני והיא חייבת חלוץ ברמה גבוהה מאוד. מדובר על חמישה או שישה שחקנים שיעלו המון כסף. ההנהלה צריכה לטפל בעניינים כמו שצריך. הם אחראים לכישלון ברכש, בחירה גרועה של מאמנים, זה שהם הלכו איתם ואז נסוגו. אם אתה משנה סגנון כהנהלה כל שנתיים כשאתה משקיע 250 מיליון ליש"ט בכל מאמן, יהיו לך הרבה בעיות. מנצ'סטר יונייטד חווה עכשיו את הכאב שהיא ראויה לו בגלל החלטות רעות ברמת ההנהלה ואולה גונאר סולשיאר צריך לוודא שעבודת הניקיון שהוא עושה כדי לתקן את הבלאגן שנעשה לפניו. בשביל זה הוא יצטרך לקבל את הכסף שאחרים קיבלו".

עוד בוואלה!

וולבס הדהימה עם 0:2 בחוץ על מנצ'סטר סיטי, יונייטד הפסידה בניוקאסל

לכתבה המלאה

גם השוער דויד דה חאה ביקר את חבריו במנצ'סטר יונייטד: "לא ייצרנו שום הזדמנות טובה. הגנו טוב. הקבוצה חייבת להשתפר. יש לנו כמה פציעות אבל זה לא תירוץ. אנחנו מנצ'סטר יונייטד, אנחנו חייבים להתאמן חזק, להילחם ולנצח משחקים". כשנשאל מה צריך לשפר, ענה השוער הספרדי: "הכל. הרבה דברים צריך לשפר. אני לא יודע מה להגיד. להמשיך לנסות, להילחם, להשתפר כל יום. זה רגע קשה עבורנו. הרגע הכי קשה מאז שהגעתי לכאן. לא יודע למה, לא יודע מה קורה. מתנצל בפני האוהדים. נמשיך להילחם ולנסות. לעזאזל, ספגנו שער מקרן. זה לא יכול לקרות. זה לא מקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully