וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ברצלונה נפעמים מפרנקי דה יונג: "הוא יכול להיות אצן אולימפי"

הההולנדי מוביל את ברצלונה בכל המבדקים הגופניים, וחבריו לקבוצה מעידים: "הפיזיות שלו מתעתעת, הוא מפלצת". ראקיטיץ' יימכר בינואר?

עריכת וידאו: מתן חדד

בברצלונה טוענים: החזות החיצונית של פרנקי דה יונג מתעתעת, ולמעשה מדובר ב"מפלצת מבחינה פיזית". לאחרונה הכניסה ברצלונה שימוש בהתקני GPS על כל שחקן גם באימונים, והקשר ההולנדי הצעיר מוביל את הקבוצה בכל הקטגוריות - הוא גומא את המרחקים הגבוהים ביותר, מפגין את היכולות האירוביות המרשימות ביותר, זוכה בהכי הרבה כדורים, מכסה הכי הרבה שטחים במפת החום, ועוד.

על פי הדיווח ב"אס", דה יונג "מדהים את אנשי ברצלונה בקשיחות שלו באימונים", דבר שלא בהכרח ציפו לו במועדון כשרכשו אותו מאייאקס ב-75 מיליון יורו על תקן קשר מבטיח עם איכויות טכניות בעיקר.

"זה אמנם לא נראה ככה, אבל דה יונג הוא פלא מבחינה פיזית, מפלצת של ממש", צוטטו שחקני ברצלונה בדיווח.

פרנקי דה יונג. רויטרס
נותן עבודה. דה יונג/רויטרס

במקביל, עושה רושם שאיבן ראקיטיץ', שמעמדו נשחק מאז הצטרפותו של דה יונג לקבוצה, בדרך החוצה.

על פי דיווח בעיתון הקטלאני "ספורט", ברצלונה מתכננת למכור את ראקיטיץ' בקיץ בהסכמה הדדית, אחרי שהקשר הקרואטי הוותיק לא הכחיש בפני התקשורת המקומית שהיו לו אפשרויות לעזוב. על פי הערכות ראקיטיץ' מחוזר בעיקר באיטליה, ככל הנראה על ידי אינטר ויובנטוס, והוא צפוי להצטרף לאחת משתיהן בחלון ההעברות הקרוב. על פי הדיווח, ברצלונה מבינה ש"זו ההזדמנות האחרונה שלה להרוויח משהו על ראקיטיץ' לפני שיעזוב כשחקן חופשי".

עוד בברצלונה: הקפטן לשעבר קרלס פויול בביקורת מרומזת על הקפטן הנוכחי ג'רארד פיקה, בעקבות האמירות של האחרון נגד ההנהלה בתום משחק הליגה האחרון נגד חטאפה. כזכור, פיקה קרא לכולם בברצלונה להתאחד, ביקר את ההנהלה על יחסה לשחקנים ורמז בצורה עבה למדי לכך שבכירים במועדון מדליפים לעיתונאים.

"חייבים לכבד את פיקה. כולנו מכירים אותו - הוא תמיד אומר מה שבראש שלו, תמיד ישיר, בלי לחשוב פעמיים. אבל אני חושב שבמקרה הזה נכון יותר לנהוג כמו ליאו מסי, ולשמור את הדברים בפנים. כקפטן, אני הייתי יותר כמו מסי, לא כמו פיקה", אמר פויול.

עוד בוואלה!

ניימאר לא צפוי לחזור לברצלונה, פריס סן ז'רמן מנסה להאריך את חוזהו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully