וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד לא לבד: גם יונייטד, באיירן ויובנטוס בעקבות כריסטיאן אריקסן

ב"מארקה" טוענים שהבלאנקוס נחושים לצרף את הדני כבר בחלון ההעברות הקרוב, אולם צפוי להם קרב עיקש מול שלוש קבוצות אחרות

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד מתכוונת להיכנס למו"מ עם טוטנהאם על רכישת כריסטיאן אריקסן בינואר, כך מפורסם ב"מארקה". הקשר הדני נמצא בראש התכניות של הבלאנקוס והם לא צפויים לאפשר לו לחמוק הפעם. החוזה של אריקסן בטוטנהאם מסתיים בתום העונה הקרובה וכרגע הוא מסרב להאריכו, מה שאומר שריאל תוכל לקבל אותו בחינם בקיץ וככל הנראה התרנגולים יהיו מוכנים למכור כבר בחורף כדי לא להישאר ללא כלום מהעזיבה שלו.

לפי הדיווח, יושב ראש טוטנהאם דניאל לוי כבר הורה לאנשיו לחפש אחר הצעה מתאימה עבור אריקסן בן ה-27. כרגע, נראה שריאל מדריד לא תפנה אל הקשר עצמו לפני 1 בינואר על מנת לא לבצע מהלך בלתי חוקי, אבל במועדון לא שוללים להגיש הצעה רשמית לטוטנהאם עוד לפני ש-2019 תגיע לסיומה. הנהלת הבלאנקוס מודעת לעובדה שהקבוצה זקוקה לחיזוק בינואר והעמדה המועדפת היא במרכז השדה, שם אין לה מספיק אנרגיה, מהירות ועוצמה.

עם זאת, ב"אס" טוענים שהקבוצה של זינדין זידאן היא לא היחידה שלוטשת עיניים לכיוונו של כוכב נבחרת דנמרק. מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס ובאיירן מינכן בתמונה גם כן, ועל פי דיווחים השדים האדומים הם הפייבוריטיים כרגע - בין היתר בניסיון לרצות את פול פוגבה. ביובנטוס ככל הנראה יעדיפו להחתים את אריקסן בקיץ, בעוד הבווארים בונים על אריקסן כמחליף של תומאס מולר שעשוי לעזוב.

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם. רויטרס
יגיע לריאל מדריד כבר בינואר? אריקסן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully