וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון טוענים: "השחקנים הוותיקים של אולימפיאקוס היו בנתק מדיוויד בלאט"

עיתונאי בכיר שופך אור על נסיבות העזיבה: "השחקנים המקומיים לא הבינו מה הוא רוצה מהם. כשההנהלה הבינה את זה, זה נגמר". עוזרו משבח אותו: "הוא היה ונשאר מודל לחיקוי"

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס עם ואסיליס ספאנוליס. דני מרון
לא הצליח להתחבר ליוונים הוותיקים. בלאט עם ואסיליס ספאנוליס/דני מרון

בשעה שאולימפיאקוס עדיין נמצאת בשלב החיפושים אחר מאמן קבע, ביוון ממשיכים לעסוק בנסיבות עזיבתו של דיוויד בלאט. אמש (שבת) פרסם העיתונאי דימיטריס קארידאס מ"נובה ספורט" פרטים ששופכים אור על התערערות היחסים בין בלאט לבין שחקני אולימפיאקוס בתקופה שקדמה לעזיבה.

לטענתו שרר נתק בין המאמן לבין השחקנים המקומיים הוותיקים של הקבוצה, בראשם ככל הנראה ואסיליס ספאנוליס ויורגוס פרינטזיס. "לא היתה ביניהם שום תקשורת. בשלב מסוים הם הפסיקו להבין מה המאמן רוצה מהם, וכבר חדלו מלנסות. כשההנהלה הבינה את זה, לא היה מנוס מלהיפרד ממנו", ציין.

אחת ההאשמות הבולטות שהוטחו בבלאט לפני ואחרי העזיבה נגעה לאמריקניזציה שניסה להחיל בקבוצה, לא בהצלחה יתרה. לטענת התקשורת היוונית, התהליך הזה גרם לריחוק בינו לבין השחקנים המקומיים שראו את מעמדם הולך ודועך.

יחד עם זאת, ביוון ממשיכים לטעון שעל אף חוסר ההתאמה המקצועי בין בלאט לאולימפיאקוס - המאמן הישראלי הותיר רושם מצוין מבחינה אישיותית. "בלאט הוא מודל לחיקוי עבורי. הוא מאמן מדהים ואדם מדהים", אמר אמש עוזר מאמן אולימפיאקוס יורגיוס דדאס. בנוסף, הודה דדאס ש"העזיבה שלו התקבלה די בשוק במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully