וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט חושב על פרישה מאימון: "הגיע הזמן לשלב הבא של חיי"

המאמן הישראלי שפוטר מאולימפיאקוס התראיין ל"בוסטון גלוב" וסיפר: "תמיד רציתי לעשות יותר, לפעמים חלון נסגר ודלת נפתחת"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי ראשון לציון

האם קריירת הכדורסל של דיוויד בלאט מתקרבת לסיומה? לאחר שפוטר מאולימפיאקוס, העניק הבוקר (חמישי) המאמן הישראלי ראיון ל"בוסטון גלוב" ובו סיפר: "אני מחכה לצעדים והאתגרים הבאים שלי, כי תמיד רציתי לעשות יותר. אחרי 12 שנה כשחקן מקצועני ו-27 שנה כמאמן, הגיע הזמן לעבור לשלב הבא של חיי. אני מצפה לו. לפעמים חלון נסגר ודלת נפתחת. תמיד חלמתי להיות שגריר, דיפלומט עבור ישראל. תמיד רציתי לעזור למדינה".

על סיום דרכו בפיראוס אמר בלאט: "לא רציתי להשתמש במחלה שלי כתירוץ, אבל בשיחות עם ההנהלה הייתי צריך להיות כן לגבי המגבלות המסוימות שהיו לי. עם זאת, היו הרבה בעיות בקבוצה. שיחקנו רק משחק אחד, וזה לא התחיל היטב. ישבנו יחד והחלטנו שמוטב עבור כולם שניפרד, אין משקעים".

המאמן הישראלי סיפר שהצרות הרפואיות שלבסוף התבררו כטרשת נפוצה החלו בקיץ 2018, אחרי פיזיותרפיה שעבר כשהתאושש מניתוח בגבו. "אבל לא הרגשתי שיפור", אמר. "חשבתי, 'מה קורה כאן'? הציעו שאראה נוירולוג". הנוירולוג קבע שמדובר בטרשת נפוצה. "היו ימים טובים ורעים, אבל אני הכי שמח כשאני מאמן", אמר בלאט.

כשנשאל האם הוא עדיין עוקב אחרי ה-NBA, לאחר הקדנציה המטלטלת בקליבלנד, והודה: "חלק מזה עדיין כואב, אבל יש לי אתגרים גדולים יותר כרגע. אני ומשפחתי קראנו הרבה על המחלה, כולם ריאלים. זה לא מהווה סכנת חיים בטווח הקצר".

דיוויד בלאט במשחק של הפועל חולון. קובי אליהו
הצעד הבא מתקרב. בלאט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully