וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני אולימפיאקוס כבר לא היה מסוגלים לעבוד עם דיוויד בלאט"

ביוון מנתחים את פיטוריו של המאמן, פרשן מקומי טען: "אנחנו כבר יודעים הרבה זמן על הבעיות שהיו לאיש הזה". עוזרו ומחליפו הזמני, קמזורה: "הוא לא היחיד שאשם. אני בהלם". וגם: האם החשבון הרשמי עשה לייק לציוץ נגד "המאמן היהודי"?

אתר רשמי

יממה אחרי הפיטורים של דיוויד בלאט מאולימפיאקוס, ביוון מנסים לנתח את ההחלטה ואת הסיבות שהובילו למשבר בקבוצה. ראש מחלקת הכדורסל של אתר הספורט היווני הפופולרי "ספורט24", פאנטליס דיאמנטופולוס, סיפר קצת על מה שהתרחש במועדון בקיץ.

"היה בלגן גדול באולימפיאקס", סיפר, "ניקולה מילוטינוב הגיע שמן מאליפות העולם בסין, יורגוס פרינטזיס היה שמן מדי והבדיקות של קוסטאס פפאניקולאו הראו כאילו הוא בן 105...". בנוגע לבלאט אמר: "אנחנו כבר יודעים הרבה זמן על הבעיות שהיו לאיש הזה, זה ידוע. אבל בקיץ זה הפך לגיהינום. הוא העביר את האימונים עם סרטוני וידאו, בניסיון לטייח על הפאדיחות שלו כמאמן".

הפרשן ניקוס זרבס טען שכבר בקיץ בלאט רצה לעזוב, אבל קיווה להוכיח שהכישלון בשנה שעברה היה לא רק שלו. עם זאת, לטענתו, "רוב השחקנים לא היו לצידו של בלאט, לא הבינו מה רוצה, והם הגיעו לנקודה שבה הם פשוט לא היו מסוגלים לעבוד עם המאמן הזה". הוא טוען שבאולימפיאקוס - גם בהנהלה וגם בקרב השחקנים עצמם - יש רצון להביא את יורגוס ברצוקאס, אבל ספק אם זה יקרה כי הוא לא יסכים "להכניס את ראשו לקבוצה שהיא גיליוטינה", לאור מה שקורה השנה באולימפיאקוס. בינתיים, ב"אל מונדו דפורטיבו" בברצלונה דווח כי גם אקס פנאתינייקוס, צ'אבי פסקואל, מועמד למשרה.

אגב, ביוון דווח שהחשבון הרשמי של אולימפיאקוס בטוויטר עשה "לייק" (בין אם בטעות או לא) לציוץ שטוען ש"בלאט הוא אחד המאמנים הגורעים שהיו פה, טוב שנפטרנו מהאמריקאי-יהודי הזה". התגובה נמחקה.

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. דני מרון
"רוב השחקנים לא היו לצידו של דיוויד בלאט"/דני מרון

עוזרו הליטאי של בלאט, קסטוטיס קמזורה, מונה למחליפו הזמני ויעמוד על הקווים לפחות במשחק הקרוב מול ולנסיה ביום שישי. בראיון לאתר "15 דקות" בליטא אמר: "אני בהלם שזה הגיע כל כך מהר. בלאט הוא לא היחיד שאשם. בדיוק דיברנו על כל מה שעברנו יחד לאורך השנים. כנראה גם אני לא עשיתי את התפקיד שלי כמו שצריך, וברור שגם לי יש אחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully