וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרום עונה: רונדו פצע את קיירי, ברוקלין ניצחה את הלייקרס 111:114

רכז ברוקלין נחבל בפניו אחרי דקה של משחק ולא חזר לפרקט. 20 של לברון ו-16 של AD לא הספיקו מול דינווידי ופרינס. ווסטברוק הוליך את הרוקטס ל-111:118 על טורונטו בטוקיו עם 22 נקודות ב-25 דקות

עריכת וידאו: מתן חדד

משחקי טרום העונה ב-NBA נמשכו היום (חמישי), כשברקע המשבר הדיפלומטי עם סין. בלב הסערה בשנגחאי המשחק בין הלייקרס לנטס, שהיה בסכנת ביטול, נערך כסדרו ובו הנטס ניצחו 111:114 בתום משחק צמוד. הסינים הסירו חלק משלטי החסויות של ה-NBA באולם, ואף החליטו שלא לשדר את המשחק בשידור ישיר לאוהדים הסינים. הרגע המצער אירע דקה בלבד מפתיחת המשחק, כשקיירי אירווינג נחבל בפנים על ידי רייג'ון רונדו, ירד לחדר ההלבשה כשהוא נאנק מכאבים (הוא סחב פציעה בפנים מאימוני קדם העונה) ולא חזר לפרקט.

חוץ מההשבתה של קיירי, רונדו נראה מצוין גם בהתקפה וסיים את המשחק הזה עם 18 נקודות ו-6 אסיסטים. לברון ג'יימס הוליך את הלייקרס עם 20 נקודות ואנתוני דייויס תרם 16 ו-5 אסיסטים ב-24 דקות. דוויט הווארד פתח בחמישייה והספיק לקלוע 5 נקודות וגם להוריד 8 ריבאונדים ב-18 דקות. אצל המנצחים, ספנסר דינווידי תרם 20 נקודות למנצחים, טוריאן פרינס הוסיף 18 ודז'נאן מוסא הילד הבוסני הרשים עם 4 מ-6 מחוץ לקשת ו-16 נקודות.

לברון ג'יימס שחקן לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
20 נקודות שלו לא הספיקו. לברון ג'יימס/GettyImages

בטוקיו השכנה נערך משחק נוסף בין יוסטון לטורונטו, כשהפעם ידם של הרוקטס היתה על העליונה. במשחקו השני במדי הרוקטס ראסל ווסטברוק כיכב עם 22 נקודות (7 מ-17 מהשדה, 3 מ-11 מהשלוש, 5 מ-7 מהעונשין), 4 אסיסטים וגם 5 עבירות ב-25 דקות בלבד. ג'יימס הארדן סיים עם אותו מספר נקודות לצד 9 אסיסטים, ואריק גורדון הוסיף 14. את הראפטורס, שעדיין חסרים את קייל לאורי הפצוע, הוביל נורמן פאוול עם 22 נקודות משלו, בעוד פסקל סיאקם רושם 16, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-22 דקות ופרד ואנווליט תורם 10 נקודות ו-10 אסיסטים.

הרוקטס כבר הובילו בשמונה שתי דקות לסיום, ראו את הראפטורס נוגסים בהפרש ומקזזים אותו לנקודה אחת בלבד דקה לסיום, אבל לחצו שוב על הדוושה כדי להבטיח את הניצחון.

עוד בוואלה!

על רקע המשבר בין ה-NBA לסין: טראמפ במתקפה על סטיב קר וגרג פופוביץ'

לכתבה המלאה
פסקל סיאקם, טורונטו ראפטורס נשמר על ידי אוסטין ריברס, יוסטון רוקטס. AP
משחק מגוון שלו לא הספיק. פסקל סיאקם מול אוסטין ריברס, היום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully