וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המשבר בין ה-NBA לסין: טראמפ במתקפה על סטיב קר וגרג פופוביץ'

המשבר הדיפלומטי הגיע לבית הלבן: הנשיא קפץ על ההזדמנות כדי לעקוץ את שני המאמנים הבכירים שהתנגחו בו בעבר, סטף קרי בירך - "ברוכים הבאים למועדון"

עריכת וידאו: מתן חדד

המשבר הדיפלומטי בין ה-NBA לסין מגיע גם לבית הלבן. הלילה (בין רביעי לחמישי) בהתייחסות ראשונה לסערה, תקף נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ את סטיב קר וגרג פופוביץ', שניים מהקולות הבולטים נגדו בליגה.

"צפיתי בסטיב קר עונה לשאלות בנושא, והוא נראה כמו ילד קטן ומפוחד. הוא כל כך פחד", אמר בתגובה לאמירות של מאמן גולדן סטייט סטיב קר, שכמו לא מעט דמויות ב-NBA שמר על דיפלומטיות בתגובה להתרחשויות האחרונות בין הליגה לסין, שהחלו בעקבות ציוץ "פוגעני" של ג'נרל מנג'ר יוסטון דריל מורי. "קר רעד כשדיבר על זה. הוא התפתל ולא ידע מה לומר. כשצריך להעביר ביקורת על ארצות הברית הוא לא מהסס".

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. GettyImages
"הוא רעד מפחד". סטיב קר/GettyImages

גם פופוביץ', מאמנה הנצחי של סן אנטוניו, דמות מוערכת בליגה ומבקר קבוע של טראמפ, ספג אש. "ראיתי גם אותו מדבר וזה היה די דומה. הוא לא נראה מפוחד כמו קר, אבל גם הוא נזהר שלא להגיד מילה רעה על סין. גם הוא וגם סטיב קר מלכלכים על ארצות הברית בלי סוף, אבל כשמדובר בסין הם חושבים פעמיים".

העקיצות ההדדיות נמשכו כשסטף קרי הגיב לדבריו של טראמפ, הגן על מאמנו ואמר: "ברוך הבא למועדון, סטיב". כזכור, גם קרי נכנס לעימות עם טראמפ בעבר אחרי שגולדן סטייט סירבה להזמנה לפגוש את טראמפ בבית הלבן אחרי האליפות ב-2017.

"הארגון שלנו מאוד דעתני בכל נושא ומעודד אותנו להשמיע את קולנו, אבל באמת בסוגיה סביב סין רק למעט יש אנשים מה לומר, כי מעט אנשים מכירים את ההיסטוריה והפרטים", הסביר קרי. "קשה לגבש דעה במצב הזה, אבל אני נשאר קשוב לכל מה שקורה כמו כל אחד אחר".

עוד בוואלה!

בוטל אירוע של הלייקרס בסין, גם משחק ההכנה בשנגחאי יבוטל?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully