וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הנחיתה להתרשמות את פאוליניו, קשר-חלוץ ברזילאי

10.10.2019 / 9:47

הקבוצה של ברק בכר תבחן את השחקן בן ה-33, שכבש העונה תשעה שערים בהאקן השבדית. אם ירשים, יצטרף בינואר. צפו בביצועיו של מלך השערים של הליגה השבדית ב-2018

מתוך יוטיוב

בווידאו: צפו בביצועיו של פאוליניו

הפועל באר שבע ממשיכה בניסיונותיה לחזק את החלק הקדמי, והודיעה הבוקר (חמישי) כי החליטה לצרף להתרשמות את הקשר-חלוץ הברזילאי פאוליניו. "השחקן, שמסיים חוזה בסוף העונה בשבדיה (נובמבר) מועמד להצטרף בינואר לקבוצה, יעבור בדיקות רפואיות וישהה בעיר מספר ימים, לאחריהם יוחלט האם להחתימו", נמסר מהמועדון.

פאוליניו (33), שגדל במקחלת הנוער של פלמייראס, שב לקדנציה שנייה בהאקן השבדית ב-2015, בשורותיה הוא משחק גם היום. שם גם החל את הקריירה האירופית שלו, כשכבש 37 שערים מ-2007 עד 2010. לאחר מכן שב לליגה הברזילאית, ואז שיחק גם באינטר באקו ובאמירויות. העונה רשם 20 הופעות ותשעה שערים בליגה השבדית, כולל אחד במוקדמות הליגה האירופית. אשתקד היה מלך השערים עם 20 כיבושים.

יש לציין כי בשבדיה דווח בימים האחרונים כי האקן מעוניינת להאריך את חוזהו של הברזילאי, ומגעים בין הצדדים מתנהלים. "הקהל אוהב אותו ואנחנו משוכנעים שהוא יוכל להמשיך ולתרום", אמרו במועדון. "נכון שהוא בעונה פחות טובה, אבל אנחנו מכירים את האיכויות שלו". לשחקן, כך דווח, יש הצעות מדרום אמריקה, סין והמזרח התיכון.

שחקן האקן פאוליניו. GettyImages
חיזוק לינואר? פאוליניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully