וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פוזלת למכבי תל אביב, ומצהירה: "נהיה במאבק האליפות עד הסוף"

6.10.2019 / 7:05

אחרי ניצחון החוץ על הפועל חיפה והתיקו של האלופה, הביטחון בבירת הנגב עולה: מיגל ויטור "בתקופה אדירה", ההגנה עובדת בדיוק לפי התוכנית של בכר, ורק שהר המתוסכל יזומן לשיחת הבהרה

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- הפועל באר שבע רואה את היחלשות מכבי תל אביב ומצהירה: "ניאבק על האליפות"

- ברק בכר צפוי לזמן את בן שהר לשיחה, אחרי שהחלוץ הגיב בתסכול לכך שהוחלף

- בקבוצה בטוחים: מיגל ויטור, שממשיך להצטיין, הוא המפתח לעונה כולה

- במועדון משבחים את הקשרים שמסייעים להגנה לספוג רק שני שערים בשישה משחקים

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. אדריאן הרבשטיין
זריקת ביטחון. שחקני באר שבע חוגגים אמש/אדריאן הרבשטיין

1. בבאר שבע מצהירים: "נהיה במאבק האליפות עד הסוף"

אופטימיות גדולה בהפועל באר שבע אחרי ה-0:3 המרשים אמש על הפועל חיפה בחוץ. בבאר שבע חיכו לניצחון חוץ אחרי שאת מרבית הנקודות צברו עד כה באיצטדיון טרנר ולכן הניצחון אמש היה מאוד חשוב גם בהיבט המנטלי. "יש לנו קבוצה טובה. אנחנו צריכים להפוך אותה לקבוצה מצויינת", אמר אמש המאמן ברק בכר שממשיך לרשום את פתיחת העונה הכי טובה שלו מאז הגיע להפועל באר שבע. גם העובדה שבאר שבע טיפסה למקום הראשון וחלפה על פני מכבי תל אביב בזכות הפרש שערים טוב יותר, מחזקת אצל כל הגורמים במועדון את התחושה שהעונה הזו אפשר להחזיר את תואר האליפות לבירת הנגב.

"אנחנו רואים שמכבי תל אביב לא תחזור על העונה המשוגעת שעשתה בעונה שעברה ולכן הכל פתוח", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "אם אנחנו נהיה שם ונדע לקחת את הנקודות גם במשחקים פחות טובים, אנחנו נהיה במאבק על האליפות עד הסוף. נהיה בצמרת עד הסוף".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע ניצחה 0:3 את הפועל חיפה ועלתה לפסגה

לכתבה המלאה
בן שהר הפועל באר קווין טאפוקו הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
שוב הוחלף ראשון, ושוב לא אהב את זה. בן שהר/אדריאן הרבשטיין

2. בכר צפוי לערוך שיחה עם בן שהר ששוב הגיב בכעס לחילוף

בן שהר כבש אתמול עוד שער ויש לו כבר ארבעה העונה. החלוץ ייאבק גם העונה על תואר מלך השערים, אבל הוא לא אוהב את העובדה שבמרבית המשחקים הוא הפך למוחלף הראשון של ברק בכר. אתמול הוא היה מאוד כעוס כשירד לספסל ואפשר היה לראות זאת היטב. בירידה לספסל נראה היה שברק בכר אומר לו משהו. בבאר שבע לא מתכוונים לטאטא את העניין מתחת לשולחן ונראה כי תיערך שיחה בין החלוץ למאמן על מנת לתאם ציפיות. "התחרות גדולה ועצם זה שבן ונייג'ל פותחים לאחרונה יחד בכל משחק, מלמדת על ההערכה של ברק כלפיהם", אמרו אמש במועדון. "אבל יש עוד שחקני התקפה טובים על הספסל שמחכים להזדמנות שלהם ולדקות שלהם, וכולם צריכים להרגיש שותפים. שחקנים שמוחלפים צריכים לדעת לקבל את זה".

עדן שמיר הפועל באר שבע עם מיגל ויטור. אדריאן הרבשטיין
בהגנה, בהתקפה, בכל מקום. מיגל ויטור/אדריאן הרבשטיין

3. "מיגל ויטור בתקופה אדירה, התמיכה שלו בהתקפה זה דבר בלתי רגיל"

במחצית הראשונה הפועל באר שבע היתה רחוקה מלשכנע. אלמלא השער של הפועל חיפה שנפסל, ייתכן שהתוצאה היתה הולכת לכיוון הקבוצה המארחת. אבל מי שדאג לבשל את הגול לזכות הפועל באר שבע לקראת ההפסקה היה מיגל ויטור שנמצא בכושר מצוין. "מיגל בתקופה אדירה. צריך רק לקוות שהוא ימשיך כך. העזרה שלו לכל שחקן בעבודת ההגנה והתמיכה שלו בהתקפה עם שער בשבוע שעבר ובישול הפעם, הם דבר בלתי רגיל", אמרו בהפועל באר שבע על הבלם שידע הרבה מאוד פציעות בעבר וכעת מחזיקים בהפועל באר שבע אצבעות לכך שהוא ימשיך להיות בריא ולשחק.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם עוזריו. אדריאן הרבשטיין
הכל פועל לפי התוכנית. ברק בכר עם הצוות המקצועי/אדריאן הרבשטיין

4. התוכנית של בכר עובדת בדיוק כפי שציפו

רבים מתעכבים על הנתון המצוין של מכבי תל אביב שלא ספגה בשישה משחקים, אבל הפועל באר שבע עם נתון מצוין משל עצמה: רק שני שערים ספגה הקבוצה בשישה משחקים. בטור שערי הזכות יש לקבוצה 12 גולים, ממוצע של שני שערים למשחק, אך בספיגות זה כאמור עוד יותר מרשים ובהפועל באר שבע מייחסים את זה גם לשלישיית הקשרים שעובדת לפני קו ההגנה. עדן שמיר, דוד קלטינס, נאור סבג ומרואן קבהא שאתמול היה חולה ולא היה בסגל, מסייעים לשחקני ההגנה.

"הקבוצה עובדת בדיוק כמו שברק והצוות בנו אותה", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "מאחורי הצירוף של השחקנים הושקעה הרבה מחשבה והמטרה היתה לשנות את כל מה שהיה רע בעונה שעברה. הדברים כעת נראים הרבה יותר טוב בהפועל באר שבע. יש קבוצה שעובדת ונלחמת וגם אם היא לא מבריקה, היא יעילה והיא יודעת לנצח משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully