וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מהאימון הראשון הרגשתי שיש פה משהו יציב וטוב"

הפועל באר שבע רשמה את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה בעידן ברק בכר ועלתה לפסגה. המאמן אחרי ה-0:3 על הפועל חיפה: "יש תלכיד טוב. ניצחנו למרות שלא היה משחק גדול שלנו". חיים סילבס: "קיבלנו שיעור ביעילות"

הפועל באר שבע עלתה הערב (שבת) לפסגה אחרי ניצחון חוץ ראשונה העונה, 0:3 על הפועל חיפה שרשמה משחק ביתי 11 ברציפות ללא ניצחון. עדן שמיר, בן שהר ונייג'ל האסלביינק חגגו על הקבוצה של סילבס וסידרו לברק בכר את פתיחת העונה הכי טובה שלו עם הקבוצה, כולל עונות האליפות הגדולות.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
במקום הראשון והמוכר לו. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

ברק בכר אמר בסיום המשחק: "היה ערב יעיל, לא היה משחק גדול שלנו. צריך להיות יעילים מול קבוצה שהתחילה את העונה מצוין. בחצי הראשון לא הצלחנו להתמודד איתם טקטית כמו שצריך. בחצי השני נראינו הרבה יותר טוב ועשינו ניצחון חשוב".

בכר הוסיף: "מהאימון הראשון הרגשתי שיש פה משהו מאוד יציב. תוצאות זה דבר חשוב, אבל ברגע שהדרך היא נכונה גם התוצאות יגיעו. יש פה תלכיד טוב שיכול עוד להתחבר. עוד מוקדם לדבר על מאבק האליפות, זה נחמד להתחלה".

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה, אמר: "קיבלנו היום בעיקר שיעור ביעילות. היתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד, אבל הפער פה היה התכליתיות של באר שבע לעומת אוזלת הרגל בהתקפה שלנו. קיבלנו גול בדקה מאוד קשה. היה מאבק מנטאלי לעלות למחצית השנייה באנרגיות מחודשות. הגול השני שלהם עשה לנו בעיות רציניות. בסופו של דבר הם ניצחו אותנו בצדק והיו יעילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully