וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אוסטריה: דייויד אלאבה שוחרר מהסגל למשחק מול ישראל

הכוכב הפצוע שוב יחמיץ את המפגש מול הנבחרת של הרצוג. אוסטריה שלחה "מרגלים" לאימון נבחרת ישראל, האבטחה בווינה תוגברה, מרקו ארנאוטוביץ': "כולנו מלאי מוטיבציה". שחקן העבר הנס קרנקל: "ישראל זקוקה לניצחון יותר מאיתנו וזה טוב לנו"

צילום וידאו: יניב טוכמן

נבחרת ישראל תעלה הערב (חמישי, 21:45, ספורט5) למשחק באוסטריה 24 שעות לאחר פיגוע הירי מחוץ לבית הכנסת בהאלה, גרמניה. האבטחה סביב השחקנים תוגברה, כך טוענים אוסטריה, כשמפקד המשטרה של וינה צוטט כאומר: "אין איום קונקרטי בווינה, אבל בשל החגים היהודים מספר מקומות כבר סומנו מבעוד מועד על ידי המשטרה, בתי תפילה וכדומה, ובגלל התקריות האחרונות הובאו כוחות אבטחה נוספים".

מבחינה מקצועית, ספגה אוסטריה מכה רצינית שעות ספורות לפני הפתיחה, כשכוכב הנבחרת דייויד אלאבה שוחרר סופית מהסגל בשל הסדק בצלעות ממנו סבל במשחקה של באיירן מינכן מול טוטנהאם בליגת האלופות (2:7). כזכור, באוסטריה העריכו כבר לפני כמה ימים שהמגן-קשר יחמיץ את המשחקים מול ישראל ומול סלובניה, אך בשל מאבק כוחות בין ההתאחדות האוסטרית לבאיירן מינכן, הוא נותר עם חבריו לנבחרת כמעט עד לרגע האחרון.

ממש כמו בישראל, גם באוסטריה מכירים בחשיבות המשחק. ערב המחזור השביעי של בית מוקדמות יורו 2020 מדורגת הנבחרת של פרנקו פודה במקום השלישי עם 10 נקודות - אחת פחות מסלובניה השנייה ושלוש פחות מפולין השלישית. "חייבים לנצח", נכתב בטור דעה באתר "ספורט24". "דייויד אלאבה? זה לא יכול להיות תירוץ, יש סגל מספיק טוב כדי לחפות על חיסורים. אם אנחנו רוצים להעפיל ליורו, אין תירוצים. חובה לנצח את ישראל, עם או בלי אלאבה".

על פי התקשורת האוסטרית, פודה שלח לאימון המסכם הישראלי "מרגלים" בדמות שניים מעוזריו, אף שווילי רוטנשטיינר צפה זאת. מרכוס שופ, שחקן העבר שמכיר היטב את פודה וגם את חברו לנבחרת לשעבר אנדי הרצוג, ניסה להשוות בין השניים ואמר: "שניהם היו מנהיגים גדולים על כר הדשא ולקחו את האיכויות שלהם לקריירת האימון. לשניהם יש מנטליות ווינרית. לאנדי יש תחושה מצוינת למשחק, פרנקו תמיד רוצה לצאת קדימה, הוא קירב אותנו לעקרונות המשחק הגרמנים. אנדי יותר אימפולסיבי, הוא אומר מה שהוא חושב, הוא אותנטי. פרנקו רגוע יותר".

שחקן העבר האגדי רברט פרוהסקה סיפר שברצונו לראות את הרצוג מאמן את הנבחרת הלאומית - ולא של ישראל, ובמסר ששלח לו באינסטגרם אמר: "אנדי היקר, ברוך הבא, כמובן שאני רוצה שתנצח, אבל לצערי אני רוצה שאוסטריה תעלה ליורו, אז לצערי אנחנו אלה שצריכים לנצח. אולי יום אחד אראה אותך כמאמן של אוסטריה, אני מאחל לכך בכל לבי".

עוד בוואלה!

משחק של קמפיין, אולי יותר: משמעות המפגש הגורלי של נבחרת ישראל עם אוסטריה

לכתבה המלאה

המשחק הערב יפגיש גם שניים מהסקוררים הגדולים ביותר בליגה הסינית - ערן זהבי ומרקו ארנאוטוביץ'. "ההפסד בחיפה הוא נחלת העבר, עכשיו מצפה לנו משחק חדש", אמר החלוץ האוסטרי. "כולנו מלאי מוטיבציה ואנחנו רוצים שלוש נקודות. אם ניקח את הדברים הטובים מארבעת המשחקים האחרונים שלנו, זה ייראה טוב מאוד נגד ישראל וסלובניה".

שחקן העבר של הנבחרת וברצלונה הנס קרנקל פרסם טור ובו כתב: "המשחק הראשון מול ישראל עדיין יושב לנו בראש, הגענו כדי לקחת שלוש נקודות וזו היתה בושה, אבל לא ישפילו אותנו שוב, אני משוכנע בכך. מדוע? כי שינינו את דרכנו, כי אנחנו בבית וכי אנחנו פשוט טובים יותר מישראל. עם כל הכבוד לאנדי הרצוג, אם רוצים לעלות ליורו חייבים לנצח. ישראל זקוקה לנקודות עוד יותר מאיתנו, אבל זה יתרון עבורנו, כי באופן מסורתי אנחנו טובים יותר מול נבחרות שלא רק מתגוננות ויוצאות למתפרצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully