וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון חושפים עוד פרטים: "הנהלת אולימפיאקוס איבדה אמון בבלאט כבר מזמן"

בתקשורת היוונית ממשיכים לעסוק בהרחבה בפיטורים וטוענים - "ספרופולוס מתאים בהרבה". ב"גאזטה" ציינו: "למצבו הבריאותי היה חלק בהחלטה". התוכנית ביום שאחרי: מילאן טומיץ' מאמן, ספאנוליס מנהל מקצועי

מנהלת ליגת העל בכדורסל

ביוון ממשיכים לעסוק בהרחבה בפיטורי דיוויד בלאט מאולימפיאקוס. אמש (שני) פורסמו בכלי התקשורת עוד כתבות ששופכות אור על הנסיבות שהובילו לפרידה, ולכולן מסקנה אחת - זה היה באוויר זמן רב, למרות העיתוי המפתיע, אחרי משחק אחד בלבד ביורוליג.

"האחים אגלופולוס (בעלי אולימפיאקוס) כבר חשבו לפטר אותו מזמן. הוא היה צריך לעזוב כבר בפברואר, ובכל מקרה לא היתה שום סיבה להמשיך את ההתקשרות בקיץ", טען הפרשן יאניס זיטוס באתר הפופולרי "קונטרה". לטענתו, רק לחצים חיצוניים מנעו את פיטורי בלאט עוד במהלך העונה שעברה, כשהטענה העיקרית נגדו נגעה לבנייה קלוקלת של הסגל והסתמכות יתר על שחקנים אמריקאים.

"הקיץ הגיע, ואולימפיאקוס שוב נתנה לבלאט יד חופשית בדיוק היכן שכשל בעונה שעברה. באופן לא מפתיע, גם הפעם הוא כשל בבניית הסגל. זה זועק לשמיים, ולכן היה כמעט מובן מאליו להיפרד ממנו. זה היה צעד מתבקש כדי להציל את מה שבכל זאת אפשר להציל מהעונה הזאת - למרות בניית הסגל האיומה ובחירת השחקנים הבעייתית".

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס עם ואסיליס ספאנוליס. Action Images, אתר רשמי
אחד פוטר, השני יהפוך למנהל המקצועי? בלאט וספאנוליס/אתר רשמי, Action Images

זיטוס טוען שגם למצבו הבריאותי של בלאט, שחולה בטרשת נפוצה, היה חלק קטן בהחלטה. "מרגע שמצבו של בלאט הידרדר, לא היה לשידוך הזה עתיד ממילא. בעלי אולימפיאקוס ראו שהוא לא מתאים את עצמו לרוח המועדון, ושממילא אי אפשר לבנות עליו לטווח ארוך בגלל חוסר הוודאות סביב המחלה. מכאן זו היתה החלטה קלה מאוד. למעשה, בלאט מלכתחילה לא התאים לאולימפיאקוס. מאמן כמו יאניס ספרופולוס, למשל, מתאים ממנו בהרבה".

אמש ערכה אולימפיאקוס שני אימונים תחת המאמן הזמני קסטוטיס קמזורה הליטאי, איש אמונו של בלאט ומי ששימש כעוזרו במשך שנים בשלל קבוצות. קמזורה סיפר אמש שבאולימפיאקוס ביקשו ממנו לעמוד על הקווים בשני המשחקים הקרובים עד שיימצא פתרון קבע, ולאחר מכן קרוב לוודאי שיעזוב.

כך או כך, הקבוצה כבר בונה את העתיד. על פי דיווח ב"ספורט 24" המקומי, התוכנית העקרונית באולימפיאקוס היא להחזיר לקווים את מילאן טומיץ', ששיחק בקבוצה במשך 14 שנים ולאחר מכן שימש כעוזר מאמן במשך שנים רבות, ולמנות לג'נרל מנג'ר את ואסיליס ספאנוליס שצפוי לפרוש בתום העונה.

עוד בוואלה!

"שחקני אולימפיאקוס כבר לא היה מסוגלים לעבוד עם דיוויד בלאט"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully