וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט פוטר מאולימפיאקוס: "אני אסיר תודה על ההזדמנות"

אחרי קצת יותר מעונה, סיים המאמן את דרכו אצל היוונים: "התקופה כאן הייתה נהדרת וחשובה מאוד עבורי מהרבה בחינות"

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. GettyImages
נפרד מאולימפיאקוס אחרי קצת יותר מעונה אחת. בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט פוטר היום (ראשון) מתפקידו כמאמן אולימפיאקוס. המאמן בן ה-60, שהוביל את קבוצתו לתבוסה קשה מול וילרבאן ביורוליג, נפרד מהיוונים אחרי מעט יותר מעונה.

אולימפיאקוס הודיעה על הפיטורים וכתבה: "אנחנו מודיעים על סיום ההתקשרות עם דיוויד בלאט. זה רגע קשה עבור כולנו כי אנחנו נפרדים מאדם נהדר ומאמן נהדר".

היה לנו את הכבוד לעבוד עם אחד ממאמני הכדורסל הטובים בעולם והרווחנו המון מהנוכחות שלו בקבוצה. דיוויד בלאט שירת את המועדון עם התמדה, תעוזה ועבודה קשה בצומת דרכים חשוב מאוד עבור אולימפיאקוס. הוא תמך בנו בכל ההחלטות החשובות שקיבלנו ואנחנו מאחלים לו הרבה בהצלחה ברמה האישית והמקצועית".

בלאט עצמו מסר: "אחרי דיון ארוך ומכובד בין הבעלים לביני, החלטנו להיפרד לטובת שני הצדדים. התקופה שלי ביוון עם אולימפיאקוס הייתה נהדרת וחשובה בהרבה דרכים שונות. אני אסיר תודה לאנשים והמשפחה שמצאתי כאן. יש לי רק כבוד להנהלה, השחקנים והצוות, איתם נהניתי לעבוד ואני מאחל להם רק טוב".

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס עם ניקולה מילוטינוב. דני מרון
ספאנוליס ומילוטינוב יצטרכו להתרגל למאמן חדש/דני מרון

בלאט פתח בצורה עגומה מאוד את עונת היורוליג שלו כשהובס עם קבוצתו 82:63 בחוץ מול וילרבאן הצרפתית. בעונה שעברה בלאט ואולימפיאקוס העמידו קו אחיד נגד השופטים ביוון, החרימו את המשחק מול פנאתינייקוס והורדו לליגה השנייה. גם ביורוליג הקבוצה לא נחלה הצלחה גדולה וכשלה להעפיל לפלייאוף. בלאט מונה למאמן הקבוצה בקיץ 2018 אחרי הצלחה גדולה עם דרושאפקה, עמה הוא זכה ביורוקאפ כשסקוטי ווילבקין היה כוכב הקבוצה.

באוגוסט האחרון הודיע בלאט בן ה-60 כי הוא מתמודד עם מחלת טרשת נפוצה, אך למרות זאת היה נחוש להמשיך לעבוד ולהתמודד עם הלחצים שכרוכים בכך.

עוד בוואלה!

ביוון קוטלים: "אם דיוויד בלאט היה מקומי, הוא כבר היה מפוטר מזמן"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully