וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון קוטלים: "אם דיוויד בלאט היה מקומי, הוא כבר היה מפוטר מזמן"

אולימפיאקוס הובסה במפתיע ע"י וילרבאן בפתיחת העונה, והפרשנים כבר שולחים חיצים: "הופעה טרגית". בלאט טוען: ההכנה הלקויה פגעה בנו

מנהלת ליגת העל בכדורסל

כמו מכבי תל אביב, גם אולימפיאקוס פתחה את עונת היורוליג ברגל שמאל אחרי שהובסה אמש (שישי) 82:63 על ידי וילבראן, שסומנה כאחת הקבוצות החלשות במפעל. הקבוצה של דיוויד בלאט, שמשתתפת העונה רק ביורוליג, נראתה חלודה מאוד דייקה ב-23 אחוזים בלבד מהשלוש ובעיקר קיבלה תרומה מועטה מדי מהאמריקאים שבלאט חתום על צירופם - ווייד בולדווין, ברנדון פול, וויל צ'רי ואוגוסטין ראביט, שקלעו 2 נקודות בלבד כל אחד.

"וילרבאן ניצחה בצדק. לא עשינו כמעט שום דבר טוב, ולא צריך להתכחש לזה - יש לנו המון עבודה לעשות", הודה בלאט בסיום. "אני לא מחפש תירוצים, אסור לנו לתרץ. אני כן חושב שבניגוד אלינו, וילרבאן עשתה הכנה טובה לעונה וזה עזר לי הערב. אבל גם זה לא תירוץ".

בלאט הוסיף ש"אם אתה מדייק ב-23 אחוזים מהשלוש וב-60 אחוזים מהעונשין, הסיכוי שתנצח נמוך מאוד. נשתדל להשתפר בשני התחומים האלה במשחקים הבאים".

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. אתר רשמי, אתר רשמי
זה עדיין לא זה. דיוויד בלאט/אתר רשמי, אתר רשמי

כך או כך, התקשורת היוונית לא מתאזרת בסבלנות. בטור שפרסם הפרשן פאנטליס דיאמנטופולוס באתר היווני הפופולרי Sport24, הוא מתח ביקורת על בלאט. "אפס ארגון, אפס רעב, אפס תרגילים, אפס איזון. לא ברור אם בלאט מאמין בתלכיד שהוא בנה בעצמו. אם היה מאמין בסגל, הוא היה צועק ומדרבן את השחקנים הרבה יותר", כתב דיאמנטופולוס.

לטענת דיאמנטופולוס, "אם במקום בלאט היה עומד על הקווים מאמן יווני, אולימפיאקוס היתה מפטרת אותו כבר מזמן. הפרשנים היו 'שוחטים' אותו, גם הנחמדים שבהם. אז נכון שאוהדי אולימפיאקוס עדיין עומדים לצידו של המאמן, אבל אולי זה רק בגלל שהוא דובר אנגלית מצוחצחת, ואנשים חושבים שיש לזה משמעות בשטח. זו פתיחת עונה טרגית בכל קנה מידה".

למזלה של אולימפיאקוס, לוח המשחקים שלה בפתיחת העונה נוח יחסית. היא תארח את שני המשחקים הבאים מול יריבות נוחות על הנייר, ולנסיה וזניט סנט פטרסבורג, אולם לאחר מכן צפויה לה סדרת משחקים קשה יותר, כולל באסקוניה וצסק"א מוסקבה בחוץ ומכבי תל אביב בבית (ב-1 בנובמבר).

עוד בוואלה!

יורוליג: ברצלונה ניצחה 64:74 את אנאדולו אפס בטורקיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully