וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו לאסו: "היורוליג זו תחרות ממזרית", אוברדוביץ': "לא היינו מרוכזים"

מאמן ריאל מדריד מרוצה מהניצחון על פנרבחצ'ה, אבל יודע שהדרך לתואר עוד ארוכה: "צריך להיזהר עם היריבות בליגה הזו". אוברדוביץ': "יש לנו בעיות של תחילת עונה". דריק וויליאמס: "אעשה מה שהמאמן יבקש"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר גמר גביע ווינר



חצי ממחזור היורוליג הראשון לעונת 2019/20 כבר מאחורינו, לאחר שאמש (חמישי) התקיימו ארבעת המשחקים הראשונים לעונה. מעבר להפסדה של מכבי תל אביב במוסקבה, שיחקו אתמול במדריד שתי קבוצות שבהחלט עשויות להיפגש שוב בגמר - ריאל מדריד ופנרבחצ'ה. הבלאנקוס פתחו בהפצצה ועלו ל-4:19 אחרי 5:43 דקות אבל הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' ממש לא ויתרה, נגסה בפער ואפילו השוותה ל-73:73, אבל ריאל ידעה לתת גז בסיום ולהשיג את הניצחון.

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. רויטרס
ניצחון חשוב. פאבלו לאסו/רויטרס

"המשחק הראשון תמיד מסובך", אמר מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו בסיום. "הניצחון הזה חשוב מאוד בשביל הקבוצה. הצלחנו להניע את הכדור בצורה טובה, לא היינו עצבניים והוצאנו לפועל כמו שצריך". המאמן הספרדי התייחס גם לאיבוד היתרון של קבוצתו: "עבדנו קשה בשביל הניצחון. ההתחלה שלנו היתה טובה, במיוחד מבחינה התקפית, אבל צריך להיות מרוכזים בכל רגע במהלך המשחק. צריך להיזהר עם היריבות בליגה הזו - זו תחרות מאוד ממזרית".

עוד בוואלה! ספורט

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה 77:81 את פנרבחצ'ה, ניצחונות לבאיירן ופאו

לכתבה המלאה
גרג מונרו שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הופעת בכורה סולידית. גרג מונרו/GettyImages

המאמן המפסיד, ז'ליקו אוברדוביץ': "לא היינו מרוכזים מספיק. בראש ובראשונה לא שמרנו טוב על הכדור ואיבדנו הרבה. מעבר לכך היו עוד בעיות של תחילת עונה: שחקנים חדשים שצריכים לעשות התאמות, פצועים וכו'".

דריק וויליאמס שיחק אתמול את מלוא 40 הדקות עבור פנר בעקבות ריבוי הפציעות אצל הטורקים. הפאוור פורוורד הוא הראשון להשלים משחק שלם אצל אוברדוביץ' מאז יאקה לאקוביץ' ב-2005. בסיום המשחק אמר וויליאמס: "היה משחק קשה, אבל עשינו כמיטב יכולתנו. כשיאן וסלי וז'ופרי (לוברן) יחזרו יהיה הרבה יותר קל. המאמן רצה שאשחק 40 דקות, ומה שהוא אומר - אני מוכן לעשות. הכנתי את עצמי לסיטואציות כאלה עוד במהלך הפגרה".

עוד מפגש מסקרן נערך בגרמניה, שם אירחה באיירן מינכן המסקרנת את אולימפיה מילאנו של אטורה מסינה ולואיס סקולה הבלתי נגמר, שזכה למחווה מחשבון הטוויטר של באיירן שבירך את הארגנטינאי על שובו ליורוליג לאחר 12 שנים. במשחק עצמו האיטלקים נכנעו לולדימיר לוצ'יץ' וניהאד דדוביץ' המצויינים שנעזו בהופעת בכורה יעילה וסולידית של גרג מונרו שקלע אמנם רק 6 נקודות, אבל מסר 4 אסיסטים וקטף 10 כדורים חוזרים. 17 נקודות של סקולה, כולל שלשה על הבאזר של המחצית, לא עזרו לאיטלקים שלפחות מבחינה התקפית איכזבו במשחק הבכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully