וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל לאורי האריך את חוזהו בטורונטו בשנה נוספת

הרכז בן ה-33, שחוזהו היה עתיד להסתיים בקיץ הבא, יישאר באלופת ה-NBA לעוד עונה תמורת 31 מיליון דולר וישלים תשע שנים במדי הקנדים

עריכת וידאו: מתן חדד

טורונטו השלימה היום (שני) את אחד הצעדים המשמעותיים שלה בפגרה הנוכחית, כשהחתימה את קייל לאורי לעונה נוספת. הרכז בן ה-33, שהיה אמור להפוך לשחקן חופשי בתום העונה הנוכחית במהלכה ירוויח 33 מיליון דולר, האריך את חוזהו בעונה נוספת תמורת 31 מיליון דולר, ועל פי אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN הוא הפך בכך לשחקן הראשון בתולדות ה-NBA שחותם על חוזה בגובה יותר מ-30 מיליון דולר לעונה מעבר לגיל 33.

אם ישלים את החוזה החדש יסגור לאורי תשע עונות במדי הראפטורס, שמנסים לבנות את עצמם מחדש במהירות אחרי נטישתו של קוואי לאונרד לאחר הזכייה באליפות אשתקד. הג'נרל מנג'ר המוערך מסאי יוג'ירי יוכל להציע לכוכב נוסף חוזה מקסימום בקיץ, כשחוזיהם של מארק גאסול וסרג' איבקה מסתיימים בתום העונה, והיעד הבא הבא שלו יהיה הארכת חוזהו של פסקל סיאקם, השחקן המשתפר של העונה שעברה.

קייל לאורי, טורונטו ראפטורס חוגג. רויטרס
לא הולך לשום מקום. קייל לאורי/רויטרס

לאורי, שיחגוג במרץ את יום הולדתו ה-34, הופיע בחמשת משחקי האולסטאר האחרונים, העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 14.2 נקודות ו-8.7 אסיסטים למשחק והיה חלק משמעותי בזכייה ההיסטורית של הקנדים באליפות ההיסטורית שלהם.

בינתיים נחתו שחקני הראפטורס ביפן לקראת צמד משחקי קדם העונה שלה מול הרוקטס השבוע בטוקיו, ולאורי התייחס לשיתוף הפעולה שלו עם סיאקם: "הכישרון שלו כל כך גדול עד שהשמיים הם הגבול עבורו. העבודה שלי היא לשמור אותו בקצב ולשים אותו בנקודות הנכונות, אבל לפעמים גם פשוט לזוז לו מהדרך ולאפשר לו להיות גדול כמו שהוא".

על האפשרות שיחזור לטוקיו כחלק מסגל נבחרת ארצות הברית בקיץ הבא לאולימפיאדה אמר לאורי: "אם אבחר לנבחרת - אגיע. אם ג'רי קולאנג'לו וגרג פופוביץ' יתקשרו, אני אהיה כאן ובתקווה אנסה לזכות בעוד מדליית זהב עבור המדינה שלי. זה דבר חשוב בשבילי לייצג את המדינה שלו ברמה הכי גבוהה".

עוד בוואלה!

מחממים את הפרקט: מה נשאר מהאלופה טורונטו ביום שאחרי קוואי לאונרד?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully