וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון נדהם מאנתוני דייויס "המפלצת", מג'יק מנבא לג'יימס ממוצע טריפל דאבל

הלייקרס כבר בשיא ההתלהבות: לברון ודייויס לומדים להכיר אחד את השני, הרעב חזר, ואפילו בגולדן סטייט מודים ש"הם נראים כמו קבוצת פנטזי". וגם: 10,000 צופים באימון הבכורה של זאיון וויליאמסון, צפו במיטב הביצועים שלו

עריכת וידאו: מתן חדד

למרות שמדובר בטרום עונה, למרות שהמשחק היה נטול חשיבות, למרות שברור שאסור להפריז בחשיבותו, הניצחון הראשון הלייקרס הלילה (בין שבת לראשון), 101:123 על גולדן סטייט, היה מלא סימנים חיוביים. ראשית, בזכות הבכורה של אנתוני דייויס ושיתוף הפעולה המסתמן בינו לבין לברון ג'יימס.

השניים שיחקו 18 דקות כל אחד, כשדייויס מסיים עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים ולברון תורם 15 ו-8 אסיסטים. הם השתלטו על המשחק מהרגע הראשון, והזינו זה את זה באסיסטים. דייויס סיים את הרבע הראשון עם 17 נקודות כולל חמש הטבעות.

"אח שלי הוא פשוט מפלצת!", כתב לברון באינסטגרם אחרי המשחק. "לעזאזל, זה הרגיש כל כך טוב להיות על המגרש שוב, הרגשתי כמו ילד בחנות ממתקים. אנחנו בונים הרגלים טובים, וזו התחלה טובה".

בראיון לאחר המשחק אמר ש"-AD הוא AD. הוא היה נהדר מתחילת המשחק, קלע זריקות פנויות, לקח ריבאונדים, הטביע כל כדור כמעט. והיתה בינינו תקשורת טובה גם בהגנה. הוא שחקן חכם מאוד".

אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס מטביע, לברון ג'יימס צופה מהצד. רויטרס
תכירו: "המפלצת". אנתוני דייויס מטביע/רויטרס

גם פרנק ווגל התלהב מהבכורה של דייויס. "הוא מפלצת", חזר, "הולך להיות קשה מאוד לעצור אותו עם השחקנים שיש סביבו. אני מתלהב ממה שהוא עושה וכל אוהדי הלייקרס צריכים להתלהב גם", אמר.

מלבד היכולת המעודדת של דייויס ברמה האישית, גם החיבור בינו לבין לברון נראה מבטיח. אפילו אקס הלייקרס דיאנג'לו ראסל, כיום שחקן גולדן סטייט, הודה ש"לראות את כל השחקנים האלה על הפרקט באותו זמן...זה משהו מיוחד, מגניב. כשלברון משחק עם שחקנים כאלה, זה נראה כמו קבוצת פנטזי או משהו".

לברון התייחס למערכת היחסים הנרקמת בינו לבין דייויס, והודה שהדרך עדיין ארוכה עד שתהיה כימיה מושלמת. "אף פעם לא קל לבנות יחסים, אבל העובדה שהיינו קרובים גם לפני ש-AD הצטרף בהחלט עוזרת. עד עכשיו אנחנו מצליחים להיות כנים וישירים זה עם זה, ולא מנסים 'להמתיק' שום דבר בינינו. אני מאוד שמח שאף אחד מאיתנו לא לוקח אישית שום דבר, וששנינו מסוגלים לקבל ביקורת האחד מהשני. AD לוחש לי משהו באוזן, אני לוחש לו משהו באוזן, אבל בסופו של דבר לטובת הקבוצה, כדי שבסוף נהיה הגרסה הכי טובה של עצמנו".

עוד בוואלה!

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס סחפו את הלייקרס ל-101:123 על הווריירס בטרום עונה

לכתבה המלאה
שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, אנתוני דייויס. AP
מנסים לבנות חברות כנה ואמיתית. לברון ואנתוני דייויס/AP

כמו כן, הפרשנים שמים זרקור על תופעה מעודדת נוספת מבחינת הלייקרס: אחרי שנת התאקלמות לא קלה, לברון נראה שוב רעב ומלא מוטיבציה.

"היו לי פרפרים בבטן לפני המשחק היום, התרגשות אדירה", אמר ג'יימס, שנכנס לעונתו ה-17 ב-NBA. "הייתי גם קצת מתוח, כי בפעם הקודמת ששיחקתי נגד גולדן סטייט נפצעתי. אפילו לא חשבתי על זה כעל משחק קדם עונה, לא רציתי לקחת את המשחק הזה בקלות. רק חשבתי איך ננצח ונשתפר, ואני חושב שכולם באו בגישה הזאת".

במהלך המשחק הנשיא לשעבר מג'יק ג'ונסון פרסם סדרת ציוצים עם התלהבות מרובה מהיכולת של הלייקרס, וציין ש"לדעתי לברון הולך להעמיד ממוצע טריפל דאבל העונה".

זאיונמאניה בניו אורלינס: למעלה מ-10,000 צופים באימון הפתוח

בזמן שאנתוני דייויס ולברון ג'יימס הלהיבו, אוהדי ניו אורלינס סיפקו הלילה הצצה להמולה שהולכת לעטוף העונה את התופעה ששמה זאיון וויליאמסון. 10,000 צופים בקירוב הגיעו לצפות באימון הפתוח הראשון של הפליקנס, וראו את הבחירה 1 בדראפט מספק שלל דאנקים ומהלכים שובי עין. מאות אחרים, אגב, השתרכו בתור הארוך בכניסה לאולם למרות ששר בחוץ חום כבד.

"היו לי עד עכשיו לא מעט חוויות טובות, אבל לדרוך סוף סוף באולם שהולך להיות הבית שלי, זה כבר דבר גדול. אני חושב שיהיו לנו זיכרונות נהדרים כאן", אמר וויליאמסון, שהראה שיתוף פעולה מעניין עם לונזו בול.

מאמן הפליקנס אלווין ג'נטרי הודה ש"לרגעים האימון הזה נראה כמו אולסטאר, אבל השחקנים כן הצליחו להפוך אותו למועיל בסופו של דבר".

מיטב הביצועים של וויליאמסון באימון

ווילאמסון ולונזו בול מציגים: ההאלי אופ שיהפך להרגל בקרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully