וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס סחפו את הלייקרס ל-101:123 על הווריירס בטרום עונה

צמד הכוכבים החדש קלקל לסגנית האלופה את טקס חניכת האולם החדש עם 101:123 מרשים. 22 נקודות ו-10 ריבאונדים לדייוויס ו-15 ו-8 אסיסטים ללברון ב-18 דקות בלבד

עריכת וידאו: מתן חדד

משחקי טרום העונה ב-NBA נמשכים, והלילה (בין שבת לראשון) קיבלנו סוף סוף הצצה ראשונה ללייקרס המסקרנים, שהביסו את גולדן סטייט במשחק בו חנכו את אולמם החדש. במשחק נוסף אורלנדו הביסה את סן אנטוניו בטקסס.

אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס חוגג. AP
חגיגת דאנקים. דייויס/AP

גולדן סטייט - ל.א לייקרס 123:101

סן פרנסיסקו לבשה חג לכבוד חניכת הצ'ייס סנטר, האולם החדיש והמשוכלל של גולדן סטייט, אבל קיבלה חגיגה דווקא של האורחת, שהציגה קמצוץ מהפוטנציאל העצום של הצמד לברון ג'יימס את אנתוני דייויס. צמד הכוכבים של הלייקרס פתחו את המשחק בסערה, רצו ל-0:11, כשדייויס עושה ככל העולה על רוחו ברבע הראשון שלו במדים הצהובים-סגולים עם 17 נקודות כולל חמישה דאנקים. הווריירס הצליחו להישאר בתמונה לקראת הירידה למחצית, אבל לחיצה נוספת של הלייקרס על הדוושה ברבע השלישי סגרה עניין.

לברון ודייויס שיחקו 18 דקות כל אחד, ועשו לגולדן סטייט מקסימום נזק במינימום זמן: דייויס סיים עם דאבל-דאבל של 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, ולברון תרם 15 ו-8 אסיסטים. חברו אליהם גם ג'בייל מגי (10 ו-13 ריבאונדים), אלכס קארוסו (10 ו-6 אסיסטים) ודוויט הווארד, שציין בכורה משלו עם 9 נקודות ו-9 ריבאונדים. את גולדן סטייט הוביל סטף קרי עם 18 נקודות ב-18 דקות, והרוקי ג'ורדן פול הראה ניצוצות עם 17 נקודות משלו.

עוד בוואלה!

מחממים את הפרקט 2019/20: כל הכתבות

לכתבה המלאה
צ'ייס סנטר, אולמה החדש של גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
לפחות האולם החדש של הווריירס נראה מצוין/GettyImages

סן אנטוניו - אורלנדו 125:89

הספרס בעיקר חגגו את החזרה של דז'ונטה מארי, שחזר למגרשים לראשונה מאז הפציעה שגרמה לו להחמיץ את העונה שעברה, אבל על הפרקט היתה רק קבוצה אחת, וזו לא היתה סן אנטוניו. מו במבה הראה שיש סיכוי שיפרוץ העונה כשסיים עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, ארון גורדון וטרנס רוס הוסיפו 14 כל אחד, ומרקל פולץ תרם 6 נקודות ב-17 דקות. הספרס קיבלו 24 נקודות מברין פורבס ו-11 מדז'ונטה מארי המתקאמבק, אבל לא הרבה מעבר - גם לא מלמרכוס אולדריג' שקלע 7 נקודות ב-15 דקות.

שחקני אורלנדו מג'יק מייקל קרטר וויליאמס, מרקל פולץ. AP
ניצחון נאה. מייקל קרטר וויליאמס ומרקל פולץ מחויכים על הספסל של המג'יק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully