וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שהבהיר לבית"ר שהוא כשיר: פרדי פלומן לא ייכלל בסגל לנתניה

6.10.2019 / 11:06

במועדון הבהירו שההחלטה "מקצועית נטו" ונובעת מאכזבה מיכולתו והתנהלותו באימונים: "אם הוא לא פותח, עדיף שיהיה מחוץ לסגל". השחקנים דרוכים: "אם לא נגיע לטרוף את המגרש, נמשיך להידרדר"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- פרדי פלומן התאושש מהפציעה, אבל יישאר מחוץ לסגל בית"ר מול נתניה

- במועדון הסבירו: ההחלטה מקצועית נטו, ונובעת מהאכזבה מיכולתו והתנהלותו

- השחקנים דרוכים לקראת המשחק: "אנחנו לא יותר טובים, צריך לרצות יותר"

seperator

קשר בית"ר ירושלים פרדי פלומן ערך אתמול (שבת) אימון מלא וטען בסיומו כי הוא כשיר למשחק הערב נגד מכבי נתניה (20:15, ספורט 5), אך הצוות המקצועי קיבל החלטה שיהיה מחוץ ל-18. ההחלטה היא מקצועית ובאיזשהו מקום מהווה אמירה של רוני לוי בנוגע לציפיות שלו משחקניו. פלומן סבל מכאבים לאורך השבוע אך התאושש ובכל הקשור למצבו הפיזי, יכול היה להיכלל בסגל. "אם הוא לא פותח, עדיף שיהיה מחוץ לסגל במשחק הזה", אמר גורם במועדון.

הצוות היה מאוד מאוכזב מפלומן במשחק נגד מכבי תל אביב, בעיקר כי לא מילא הוראות טקטיות ולא ביצע תנועה לעומק עליה עבדו כל השבוע. זה הצטרף לשינוי בהתנהלות של פלומן לאחרונה, שבא לידי ביטוי בהורדת הילוך ומחוייבות פחותה באימונים. בבית"ר טענו שפלומן לא הכין את עצמו למשחק נגד מכבי נתניה ולא עשה מאמצים מספיקים. "ההחלטה היא קודם כל מקצועית, מי שרוצה להיות בבית"ר ירושלים צריך להבין שיש דרישות מאוד ברורות", אמרו בבית"ר.

בקבוצה לא מתרגשים מהסגל החסר של מכבי נתניה ויודעים שצפוי משחק קשה מאוד הערב: "אחרי המשחק הרע שלהם בחיפה, דראפיץ' וברדה יגרמו לשחקנים לטרוף את הדשא. אם לא נגיע כמוהם נמשיך להידרדר, אנחנו לא פייבוריטים הערב ולא יותר טובים, צריכים לרצות יותר", אמרו שחקנים בקבוצה. רוני לוי אמר לשחקניו לקראת המשחק: "נתניה לא פראיירית, בטח בבית שלה. יהיה משחק חזק של גברים".

עוד בוואלה!

הפרדי ומשול: על המצב הסבוך של פלומן ובית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים, אנז' פרדי פלומן. קובי אליהו
מסר לכל השחקנים. פלומן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully