וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בית"ר ירושלים: בן חיים עשוי לרדת לספסל, זבידאת פרק את הכתף

5.10.2019 / 22:51

רשימת הפצועים של המארחת התארכה. מתח גדול בבית"ר, פלומן לא יכלל בסגל, קונטה לא תורגל בהרכב (א', 20:15, ספורט 5)

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אנדי הרצוג לקראת משחקי הנבחרת

מכבי נתניה

המשחק של מכבי נתניה מול בית"ר ירושלים מחר (ראשון, 20:15, ספורט 5) יעמת שתיים מהקבוצות היותר מאכזבות עד כה. סלובודן דראפיץ' ורוני לוי נחשבים לחברים טובים והמנצח יעמיק את הבעיות של חברו. לדראפיץ' ולשי ברדה כאב ראש לפני המשחק נוכח התגברות הפציעות בימים האחרונים. אביב אברהם נפצע באימון אתמול וככל הנראה יחמיץ את המשחק. אברהם היה אמור לפתוח בהרכב ופציעתו מחזירה לתמונה את רועי קהת. הבלם הספרדי רומן גולובארט שגם כך התנדנד בגלל שיקולים מקצועיים, לא סיים את האימון ובמקומו ישחק במרכז ההגנה צליל נחמיה (הופעת בכורה בליגת העל) לצד דולב אזולאי, שכזכור מחליף מפתיחת העונה את טים הויבאך הפצוע.

ברשימת הפצועים נמצא גם בן תורג'מן, שהיה אמור לחזור לעמדת המגן השמאלי אבל שוב יראה שם את בורחה הררה בשל פציעתו. הרביעי שנפצע הוא יאהמיר הוקה שהיה מועמד להרכב. במכבי נתניה עוד מקווים שהאלבני יוכל לפתוח, ובמצב כזה יישב קהת על הספסל. ויקי כחלון חזר לאימונים מלאים אחרי שהיה פצוע והוא עשוי לפתוח למרות הכול, לאחר שמוחמד זבידאת פרק את הכתף באימון המסכם. ניקו אולסק שפותח העונה לסירוגין, יחזור להרכב וישחק לצד אלמוג כהן.

יאהמיר הוקה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
בנתניה עדיין מקווים שיוכל לפתוח. יאהמיר הוקה/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים

שלומי אזולאי צפוי לשוב לחוד אחרי ששילובו של אנז' פרדי פלומן כחלוץ נכשל בתבוסה 4:0 למכבי תל אביב, אם כי גם אופציית אנתוני וארן נבחנת. פלומן עצמו ערך אימון בצדי המגרש והוא לא יכלל בסגל בגלל פציעה. ההפתעה באימון המסכם הגיעה מכיוונו של אנטואן קונטה, שלא תורגל בהרכב. הצרפתי סבל מכאבים בימים האחרונים וייתכן שזו הסיבה. אגב, במועדון שוחחו עם הצרפתי על ההתנהלות העצבנית שלו ואמרו לו: "שופטים סימנו אותך, אם לא תירגע גם יוציאו לך אדום ישיר". שי קונסטנטין תורגל במקום קונטה בעמדת המגן הימני, ואילו אור זהבי ודיוגו ורדאסקה תורגלו במרכז ההגנה. המשמעות היא כמובן שטל בן חיים עשוי לרדת לספסל.

בבית"ר יש מתח גדול לקראת המשחק, בעיקר לאחר ההשפלה הביתית במחזור הקודם. רוני לוי עבר השבוע עם השחקנים על הווידאו של המשחק והעיר הערות בעיקר לשחקני הכנפיים על חוסר הסיוע בחצי השני וכמו כן על הטעויות בשערים. בבית"ר אף שוחחו עם אנטואן קונטה על התנהלותו העצבנית
בקבוצה יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון תגדיל את מד הלחץ ומרגישים כי השחקנים מאוד נחושים לקראת המשחק. השחקנים הבכירים ניסו להרים את המוראל השבוע.

איתמר ניצן אמר לקראת המשחק: "אני מבטיח שנעשה הכל כדי להביא תוצאה טובה לבית"ר, וזה יהיה כך עד סיום הליגה. יותר מזה אי אפשר להבטיח כי זו התנשאות מול הקבוצה שנתמודד מולה. ניתן את הדם שלנו על המגרש, זה מה שאפשר להבטיח".כ-3000 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה לנתניה מחר.

שחקן הפועל באר שבע בן שהר עם שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה. דני מרון
שופטים סימנו אותך, תירגע. אנטואן קונטה/דני מרון

טריוויה

* כל 10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות לא הניבו ניצחונות חוץ. הפעם האחרונה שאורחת ניצחה הייתה באפריל 2013, אז מכבי נתניה חזרה עם 1:3 מטדי.

* הפעם האחרונה שבית"ר ירושלים ניצחה בנתניה: 2:3 בדצמבר 2012, עם צמד של אבי ריקן, כולל שער ניצחון בתוספת הזמן. אופיר קריאף הוא היחיד ששיחק אז ונמצא גם היום בסגל.

* בית"ר ירושלים היא הקבוצה היחידה שעדיין לא כבשה העונה במהלך המחצית הראשונה.

* ליוואי גרסיה, שעדיין לא מצא את הרשת במדי בית"ר, כבש את שערו הראשון בליגת העל לרשת מכבי נתניה בעונה שעברה, כשהעניק לעירוני קרית שמונה 0:1 ביתי.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: נתניה
קהל: 7500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully