וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לפני מכבי נתניה: "תמיד מאמין בעבודה שלי". פלומן בספק

4.10.2019 / 12:42

מאמן בית"ר הלחוץ מנסה לא לחשוב על מעמדו לפני המשחק החשוב בראשון, ומודה: "עבר עלינו שבוע עצוב וקשה". פלומן הפצוע ייכלל בסגל רק אם ישתתף באימון המסכם. קונטה התאושש וצפוי להיות כשיר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות אחרי ה-0:4 של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים הלחוצה ערכה היום (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק החשוב נגד מכבי נתניה ביום ראשון (20:15, ספורט 5). הקבוצה מהבירה מגיעה למשחק במצב רוח ירוד, אחרי שצברה ארבע נקודות בלבד בחמשת מחזורי הליגה הראשונים ונותרה במקום ה-11 בלבד, הרחק מהצמרת אליה היא שואפת. גם מצבה של מכבי נתניה לא מזהיר, והיא מדורגת שמינית עם שש נקודות עד כה.

פרדי פלומן סובל מכאבים בשריר ורק לאחר האימון המסכם מחר יוחלט סופית אם ייכלל בסגל הקבוצה. אנטואן קונטה התאושש ואמור להיות בסגל. המאמן עדיין מתלבט בנוגע לצמד הבלמים שיפתחו במשחק, כאשר נראה כי דיוגו ורדאסקה יקבל את חולצת ה-11 ובהתקפה יחזור רוני לוי לשחק עם חלוץ, אנתוני וארן או שלומי אזולאי. אופיר קריאף ייעדר ויחזור לאחר הפגרה, גם עידן ורד אמור לחזור לאימונים מלאים באותו זמן.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. שלומי גבאי
הלחץ גובר. רוני לוי/שלומי גבאי

רוני לוי התייחס במסיבת העיתונאים לתבוסה שספגה הקבוצה מידי מכבי תל אביב: "יצאנו מאד מאוכזבים מהמשחק מול מכבי תל אביב. זו היתה סטירת לחי חזקה, התפרקות. עבר עלינו שבוע עצוב וקשה מאוד. במחצית הראשונה עמדנו שווים מול מכבי תל אביב ובחצי השני הגיעה ההתפרקות. ברור לי שהשחקנים מבינים את המצב. הם חיים בשביל זה, הם עובדים קשה כל השבוע. אכזבה כזאת נוגעת בכולם. לא מאמין ששחקן שמקבל כזאת סטירה יכול להרגיש נוח עם זה, אבל עם כל האכזבה והכאב צריך לדעת להתמודד ולהמשיך קדימה. עוד יומיים אנחנו מגיעים למשחק קשה מאוד וצריך לדעת לצאת מהמצב אליו נקלענו".

על חומר השחקנים: "תמיד עבדתי קשה ומבחינתי הדרך וההתנהלות היא מאוד חשובה. לפעמים רואים תוצאות מיידיות ולפעמים זה לוקח זמן. גם בתקופת ההכנה ובגביע הטוטו, שנראינו נהדר אמרתי שדברים לוקחים זמן ושמדובר בתהליך. אין לי ספק ביכולת שלי ובשחקנים שלי וגם יקח קצת זמן אנחנו נמצא את הדרך שלנו".

על מעמדו אמר: "זה לא מטריד אותי ואני לא חושב על זה, אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים. לא חושב מה יקרה אם נפסיד, למרות שאני יודע שקורים כל מיני דברים לפעמים, גם בכדורגל הישראלי וגם בעולם. אני מתרכז בלשפר את הקבוצה, תמיד מאמין בעצמי ובעבודה שלי. אם אחרים רוצים לשפוט את העבודה שלי, שיעשו את זה".

רוני לוי, איתמר ניצן, בית"ר ירושלים, במסע"ת לקראת גמר גביע הטוטו. שלומי גבאי
איתמר ניצן/שלומי גבאי

איתמר ניצן הוסיף: "אנחנו צריכים להיראות טוב יותר, בין אם זה קשור לעניינים מקצועיים ובין אם זה קשור לחדר ההלבשה. כרגע לא הצלחנו למצוא את הקצב שלנו בליגה, מאמין שזה עניין של זמן ואנחנו נחזור לעצמנו. אני לא מתרגש כרגע. אנחנו יכולים להבטיח שאנחנו נעשה את הכל כדי להביא תוצאה טובה לבית"ר ירושלים. אנחנו לא יכולים להבטיח שננצח כי זו תהיה סוג של התנשאות מול הקבוצה שנתמודד מולה. מה שאנחנו יכולים להבטיח זה שניתן את הדם שלנו על המגרש. אני לא חוזר בי מדברים שאמרתי - יש פה קבוצה טובה יותר מבעונה שעברה, הקבוצה נבנתה בצורה יותר חכמה, וזה מורגש גם בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully