וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקייס של אנתוני וארן: כובש השער בגמר הטוטו חייב לפתוח בהרכב בהמשך העונה

הגול בגמר גביע הטוטו היה רק חותמת על מציאות שאי אפשר לפקפק בה: רוני לוי מעדיף את שלומי אזולאי, אבל במצב הנוכחי של שני החלוצים ובעיקר של הקבוצה, כובש השער חייב לפתוח בהרכב של בית"ר. אורן יוסיפוביץ על התביעה החדשה, המקיפה והמומצאת של חוגג - וארן להרכב, ומיד

צילום ועריכה: קובי אליהו

*בית משפט השלום, ירושלים*

"משה חוגג, שוב אתה?" שאל השופט באי נוחות. "קראתי שנגמרו הבעיות".

"כן, כבודו, בינתיים זה נראה ככה".

"אז מה לעזאזל אתה עושה פה?".

"תביעה, כבודו, נקווה שאחרונה".

"עוד אחת?!", הוציא השופט אוויר והסתכל בשעונו. "נגד מי הפעם?"

"למה אתה שלילי, כבודו?", חייך בעלי בית"ר. "הפעם התביעה בעד ולא נגד".

"בעד מי?"

seperator

תיק מספר 240919: משה חוגג ב' אנתוני וארן

ובכן, כבוד השופט, איני משפטן אלא עיתונאי ולכן אייצג את מרשי אך ורק בתביעה חד-פעמית אך חשובה זו - משה חוגג *בעד* אנתוני וארן. אין לי עדים, כבודו, רק מספרים. ברשותך, ניגש לעסק:

ראשית, כבודו, חשוב לי לומר שהתביעה הזו לא מוגשת בגלל אירועי גמר גביע הטוטו. מרשי חשב כך כל הזמן, הוא לא צריך הבלחה כדי לקרוא את המפה.

אתה עסוק, כבודו, אז נעדכן אותך שאתמול בערב בנתניה שיחקו מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. האלופה המכהנת אמנם נראית נורא מאז החלה לשחק העונה אבל לפחות במסגרות המקומיות הגנתה הגנת ברזל מבורזל - היא לא ספגה שער באלוף האלופים, ולא בחצי גמר גביע הטוטו מול קרית שמונה, ולא באף אחד מארבעת משחקי הליגה שלה. למעשה, אתמול עברה את רף עשר שעות הכדורגל בלי ספיגה. זה הרבה, כבודו. גם אתמול, כמו בהרבה משחקים העונה, לשתי הקבוצות לא באמת היה סיכוי ממשי לגול, אבל זה כבר לתביעה אחרת, ייצוגית ועתידית. ובכן, בדקה ה-84 נכנס למשחק אנתוני וארן ובדקה ה-87 כבש. ברור שכבש, זה המקצוע שלו. הסתנן בין שני שחקנים ושוער, ודחק פנימה - שער ראשון שספגו הצהובים.

אתה בטח שואל מדוע נכנס רק בדקה ה-84. שאלה הגיונית, כבודו. האמת היא שאין למרשי מושג. ידוע שמאמן הקבוצה רוני לוי אוהב מאוד את הקולגה של וארן, שלומי אזולאי. הוא אפילו הביא אותו לבית"ר גם בקדנציה הקודמת שלו במועדון, 2013-14. רוני לוי הוא מאמן יסודי, טקטי ושקדן, זה ידוע. הוא רואה בשלומי תכונות רבות של חלוץ כדורגל שמתאימות לסגנון הספציפי שלוי מנסה לייסד בקבוצה.

עוד בוואלה!

לראות את האור: ניצני המהפכה המנטלית והמקצועית של בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אנתוני וארן. קובי אליהו
אין עדים, כבודו, רק מספרים. וארן חוגג/קובי אליהו

התביעה זורמת עם מר לוי. אין כאן איזה מסע ציד כנגד מר אזולאי, כבודו, כבודו במקומו מונח. אבל אנחנו רוצים להשתמש בחוק יסוד בכדורגל, חוק יסוד אותו אפילו המאמנים הטובים ביותר בעולם לא יוכלו לנפנף - טקטיקה זה חשוב, משחק גב זה חשוב, מסירות זה חשוב, לחץ על ההגנה זה חשוב, טכניקה זה חשוב, א-ב-ל בכדורגל אין דבר חשוב יותר מכדור ברשת. זו מתמטיקה פשוטה, כבודו. ובמתמטיקה הזו, אנחנו לא רואים שום יתרון בשלומי אזולאי על פני אנתוני וארן. בטח שלא במצב העניינים הנוכחי. אזולאי, בקדנציה הקודמת תחת לוי, הגיע בינואר 2014 לבירה ואת שער הליגה הראשון כבש באפריל. את חצי העונה המשותפת סיימו השניים עם ארבעה שערים ב-17 הופעות בהרכב. זה מעט, כבודו. שוב, אין לנו דבר כנגד מר אזולאי, הוא אף סיים עונה בסכנין עם דו-ספרתי יפה, הוא תורם למשחק - ועדיין, באיזה מחיר?

להמחשה: בשנתיים האחרונות, לפי נתוני המנהלת, כבש אזולאי 15 שערי ליגה. באותה התקופה כבש וארן אף הוא 15 שערי ליגה. רק שאזולאי היה צריך 1,500 דקות יותר מווארן כדי להגיע לסך הזה. 1,500! זה 25 שעות כדורגל, כבודו. וארן כבש את ה-15 שלו ב-58 איומים לשער, אזולאי היה צריך 88. הבדל של 30, כבודו, המספרים זועקים. ועוד בתקופה זו שבת וארן מכיבושים כמעט חצי שנה, תופעת לוואי בעקבות הפצת סרטון שלבטח גרמה לו לבלבלות עזות.

העונה, בכל המסגרות, כבש וארן שלושה שערים ב-200 דקות והופעה אחת בהרכב. נכנס כמחליף נגד נס ציונה בטוטו וכבש בדקה ה-95, כבש את שער היתרון מול הפועל באר שבע ואתמול הביא למרשי תואר ראשון. אזולאי כבש רק שניים העונה, ב-8 הופעות הרכב ו-581 דקות. שוב, לאזולאי יש תכונות טובות של כדורגל - אבל לווארן יש גולים. קילר אינסטינקט, ניצול מצבים, הסתננות, משחק ראש, ראיית משחק, תנועה ללא כדור. גולים, כבודו, גולים!

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
רק עוד 25 שעות, ותהיה וארן. שלומי אזולאי/קובי אליהו

לא נפריז ונאמר שמדובר בסופר-סטרייקר. אנחנו יודעים איפה אנחנו חיים, כבודו. אבל כל התביעה הזו מתבססת על הסטנדרטים הישראלים ובעיקר על האלטרנטיבות. כרגע בבית"ר ירושלים אין גולרים ואין גולים. את שלושת שערי הליגה כבשו קשרים, ושלישיית החוד הפותחת עומדת על אפס שערים מ-27 מצבים! 17 מתוך הרחבה. אנחנו אוהבים מאוד את גרסיה, מוכשר מאוד, מאמינים ביכולת שלו, אבל נכון לעכשיו הוא עם 15 איומים בלי גול - הכי הרבה בישראל. כבודו, שחקן הכנף פלומן ביקש שנוריד לו את ה-ן' הסופית מרוב שיש לו בעיה בסיומת, קוראים לו פלומה עכשיו. דווקא בגלל זה, בגלל שאין בקבוצה אף כובש אמיתי כשיר, היתרונות של וארן על פני אזולאי זועקים לשמיים. המאמן לוי אמר אתמול שבגלל המצב של הקבוצה באימונים עובדים יותר מהרגיל על עבודה מול השער ושזה לפעמים עניין של ביטחון ולהיכנס לקצב. אבל הנה, וארן - בלי ביטחון ובלי קצב- כובש!

כבודו, אם אתה בעד בית"ר, אתה צריך לפסוק לטובתנו. אם אתה בעד גולים, אתה צריך לפסוק לטובתנו. אם אתה בעד הכדורגל הישראלי, אתה צריך לפסוק לטובתנו. עם כל הכבוד, כבודו, בשביל מה אנחנו מגיעים לצפות במשחק הזה אם לא בשביל כדור ברשת? כראיית זהב נביא את דברי רוני לוי מאמש. על אזולאי אמר "הוא שחקן איכותי מאוד, אחד האיכותיים שאימנתי". על וארן אמר "הוא ידוע כסקורר אמיתי שיודע להיכנס ולתת את הגולים". אתמול וארן נתן לו גביע, לא ראוי שיקבל תמורה הולמת?

אשר על כן, מתבקש בית המשפט הנכבד לשבץ את אנתוני ג. וארן בהרכב בית"ר ירושלים במשחק הקרוב מול מכבי תל אביב, בשבת, וביתר משחקי העונה. זאת לפחות עד שתוכח אלטרנטיבה כובשת.

ההתקפה נחה.

orenjos@walla.co.il

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. קובי אליהו
איי רסט מיי קייס. חוגג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully