וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "יכול להיות שזה משחק שישנה מומנטום". בניון: "יש לנו קבוצה מצוינת לטווח הארוך"

24.9.2019 / 22:45

בית"ר ירושלים חגגה תואר מתוק עם ניצחון מול מכבי ת"א, יוסי בניון: "אי אפשר לשנות מועדון שלם בכמה חודשים. צריך לעשות את זה צעד צעד. בינואר נעשה התאמות". וארן: "מאמין שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף"

כמה זה מתוק, כמה זה חשוב: בית"ר ירושלים אולי פתחה בצורה מאכזבת את העונה, סבלה לאחרונה מיותר מדי כותרות שליליות סביב אירועים שמחוץ למגרש, אבל הערב (שלישי) הקבוצה הצליחה לזכות בתואר ראשון העונה אחרי שגברה 0:2 על מכבי תל אביב בגביע הטוטו. נכון, זה רק גביע הטוטו, המפעל השלישי בחשיבותו, אבל במצב הנוכחי של בית"ר ניצחון על האלופה במשחק על תואר הוא הישג גדול, שיכול להוציא את חניכיו של רוני לוי לדרך חדשה.

בית"ר ירושלים חוגגת זכיה בגביע הטוטו. קובי אליהו
בית"ר ירושלים חוגגת זכיה בגביע הטוטו/קובי אליהו
בית"ר ירושלים, דן איינבינדר, חוגגים זכיה בגביע הטוטו. קובי אליהו
בית"ר ירושלים, דן איינבינדר, חוגגים זכיה בגביע הטוטו/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי היה מאושר בסיום: "תמיד כיף לקחת תואר, במיוחד כשהיריבה היא חזקה כמו מכבי תל אביב. עשינו דרך יפה בכל המפעל, היו לנו הגרלות קשות מאוד ואני חושב שהגיע לנו. אני חושב שמכבי תל אביב לא קיבלה שער בליגה העונה, היא קבוצה חזקה ומאומנת וטקטית. היה משחק קשה מאוד, מגיע קרדיט לשחקנים והקבוצה, הם עבדו קשה מאוד וזו הדרך. קשה מאוד כששתי הקבוצות משחקות טקטי ומאורגן. במחצית הראשונה הגענו לכמה מצבים ויכולנו לכבוש, אבל המשחק התפתח אחרת".

על עצמו אמר לוי: "לא מטרידים אותי הדיבורים מסביב, מטריד אותי שהדברים יסתדרו בקבוצה. עבדנו קשה מאוד בקיץ, הקבוצה נראתה טוב ואז הדברים הלכו קצת קשה. לפעמים לוקח זמן למצוא את המסלול, אנחנו קבוצה חדשה ואני עוד צריך ללמוד איך השחקנים מתפקדים בלחץ ובסיטואציות מסוימות. אלה דברים שלפעמים לוקחים שנים. אנחנו צריכים להתנתק מהתקשורת והדיבורים ולהתעסק בפן המקצועי ובזה אני מנסה להתעסק".

לקראת המשחק בשבת מול מכבי תל אביב אמר לוי: "אני בטוח שהם יבואו מוכנים, מצפה לנו משחק קשה מאוד. אנחנו נחגוג, אבל ממחר ננסה להיכנס כמה שיותר מהר למוד הנכון ולהיות מרוכזים למשחק בשבת. יהיה לנו קשה מאוד. יכול להיות שזה משחק שישנה מומנטום, אבל בטוח שיהיה לנו קשה במשחקים הקרובים. אני מסתכל לאורך טווח, בסוף בית"ר תמצא את המסלול שלה, אני מקווה שהדברים יסתדרו לנו ומאמין שזה יקרה".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים זכתה בגביע הטוטו אחרי 0:2 מול מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי עם אלי אוחנה. קובי אליהו
"לפעמים לוקח זמן למצוא את המסלול, אנחנו קבוצה חדשה". רוני לוי/קובי אליהו

יוסי בניון התראיין בסיום לפאנל של ערוץ הספורט ואמר: "כל תואר הוא כיפי, כמובן שכשחקן זה שונה מאשר מנהל אבל אני שמח. זו גם הקלה וגם שמחה, לאחר פתיחת עונה לא טובה הזכייה הזו מאוד משמחת. אי אפשר לשנות מועדון שלם בכמה חודשים. צריך לעשות את זה צעד צעד. בינואר נעשה התאמות. ברגע שאתה מאבד שחקן כמו מיכאל אוחנה זה משפיע על הקבוצה. בשני המשחקים האחרונים עשינו התאמות, עיבנו את מרכז המגרש, אבל לאבד שחקן כמו מיכאל אוחנה זו מכה קשה אבל יש לנו עוד שחקנים צעירים.

"בנינו משהו לכמה שנים, אנחנו חושבים שיש לנו קבוצה מצוינת לטווח הארוך. מי שטוב באימונים ומי שמגיע לו מקבל את ההזדמנות, בלי קשר להאם הוא זר או כוכב. מבחינתי רוני לוי זה המאמן הישראלי הכי טוב שיש היום. לא סתם נלחמתי והתעקשתי עליו. צריך לתת לוורדאסקה זמן, מהניסיון שיש לי אני מאמין שהוא אחד הבלמים הטובים שהגיעו הנה.

"מהיום הראשון הבנתי שזו הרגשה אחרת כשאתה מחוץ למגרש מאשר כשאתה שחקן. זה כיף שיש כל כך הרבה אנשים שמבינים בכדורגל במועדון, כשמישהו כמו אלי אוחנה נותן לך עצה זה יתרון גדול. אני משתדל לתת לרוני את השקט שלו.

"נהניתי היום מאיך שהקבוצה נראתה, ראיתי קבוצה שעומדת נכון ומנעה ממכבי תל אביב לפתח משחק. אני חושב שיש כמה שנים עד שנראה שיפור בכדורגל הישראלי, צריך לעבוד מלמטה. בבית"ר אנחנו משקיעים במחלקת הנוער. חשוב לשים את האנשים הנכונים שיעבדו עם הצעירים ולא יחשבו רק על המשכורת שלהם. צריך לחנך את הילדים, לעבוד איתם נכון בתקווה שעוד כמה שנים הכדורגל הישראלי יהנה מהם.

"היה חשוב לבוא עם ביטחון להראות שאנחנו לא מפחדים ממכבי תל אביב. אני לא יוצא בהצהרות על זכייה בתארים, אני רוצה לראות קבוצה שמשחקת טוב משבוע לשבוע. תארים הם בונוס, אם נעשה את הדברים נכון אז נראה תוצאות.

"בשנתיים האחרונות הקהל של בית"ר לא הביא אותו לדיונים בבית הדין על נושא הגזענות. אנחנו מאמינים בשחקנים שלנו שיוכלו להראות יכולת טובה לאורך טווח. מכבי חיפה, ב"ש ומכבי תל אביב עמוקות מאיתנו אבל אם נעבוד נכון אני מאמין שנצליח".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. קובי אליהו
"הניצחון היום ייתן לנו הרבה ביטחון". בית"ר צוהלת/קובי אליהו

אנתוני וארן: "כל דקה שאני מקבל אני מנסה להוכיח, לתת גולים. בגלל שאני לא משחק הרבה אני משתדל להתפוצץ כשאני מקבל הזדמנות. אנחנו רוצים להיות למעלה, יש לנו קבוצה מצוינת. אנחנו צריכים חיבור, לא כל שחקן יכול לקחת את הכדור ולעשות מה שהוא רוצה. יש לנו קבוצה מצוינת ואני מאמין שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף. הניצחון היום ייתן לנו הרבה ביטחון אחרי התחלה לא טובה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully