וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוריס קאריוס נזכר בטראומת הגמר ומפתיע: "אולי עוד אחזור לליברפול"

השוער הנלעג שובר שתיקה לראשונה מאז מופע האימים המפורסם בגמר האלופות, ומסביר למה הוא חולם על חוויה מתקנת באנפילד: "אחזור לטופ העולמי, זה בטוח"

עריכת וידאו: מתן חדד

יש כדורגלנים שנצרבים בתודעה בזכות שערים מופלאים או תצוגות מעוררות השראה, ויש את לוריס קאריוס - האיש שייזכר לנצח בשל מופע האימים בגמר ליגת האלופות 2018. אמש (שישי) פורסם באנגליה ראיון נרחב עם השוער הנלעג, שמאז המשחק ההוא הספיק לעבור כברת דרך ולעזוב את ליברפול (בהשאלה) לטובת בשיקטאש.

"אני לא חושב על קייב יותר, אף פעם. זה היה מזמן, כמעט לפני שנתיים, והיו לי כל כך הרבה נסיבות מקלות", הסביר השוער הגרמני בהתייחסות ראשונה לתקשורת הבריטית לאירועי המשחק ההוא, אחרי שנים של שתיקה. "היתה לי פציעה גדולה שאף אחד לא מדבר עליה. אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל זה כבר לא מטריד אותי".

גארת' בייל, ריאל מדריד, מנחם את לוריס קאריוס, ליברפול. GettyImages
עדיין בשלבי התאוששות. בייל מנחם את קאריוס בגמר 2018/GettyImages

כזכור, זמן קצר אחרי ההפסד 3:1 לריאל מדריד בגמר, התברר שקאריוס שספג שערים שטותיים והרבה לטעות במשחק, סבל במהלכו מזעזוע מוח שפגע בתפקודו.

"אחרי שנבדקתי הבנתי ממה סבלתי. במהלך המשחק לא ממש הרגשתי את זה, כי האדרנלין היה גבוה מדי", סיפר.

באופן מפתיע למדי, קאריוס חולם לחזור ללבוש את המדים של ליברפול למרות שהאוהדים באנפילד עדיין נוטרים לו טינה על הגמר. "הייתי מאושר בשביל ליברפול אחרי שזכתה בליגת האלופות שנה לאחר מכן, ואני מתפלל עבורם שיזכו בתואר גם השנה. אני עדיין בקשר מצוין עם מאמן השוערים שם, וגם עם כמה שחקנים".

קאריוס טוען ש"אולי יבוא יום ואשחק שוב בליברפול, אולי עוד אקבל חוויה מתקנת. זו עדיין אופציה טובה עבורי. אם לא ליברפול, אחזור לשחק בטופ העולמי, אני בטוח בזה".

עוד בוואלה!

שבת באנגליה: ליברפול רוצה להישאר מושלמת, "נצטרך הופעה מושלמת מול לסטר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully