וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "עדיף ללמוד לקח במהלך המשחק מאשר לדבר עליו אחר כך"

מאמן ליברפול נשם לרווחה אחרי ה-3:4 על זלצבורג. סלאח מספר מה הוביל לנפילת המתח, פברגאס: "מאנה אחד משלושת הטובים בעולם". וגם: הרצף הביתי המדהים באנפילד

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות ל-2:2 המאכזב של ריאל מדריד

ליברפול יודעת דבר או שניים על לחזור מ-3:0 ל-3:3, אבל הלילה (רביעי) יצא לה להכיר את הצד הלא נכון של הקאמבק. אלופת אירופה הוליכה על זלצבורג 0:3 כבר בדקה ה-36, אלא שאלופת אוסטריה חזרה בצורה מדהימה באנפילד, ובדקה ה-60 כבר השוותה ל-3:3. למזלם של המרסיסיידרס, מוחמד סלאח דאג להשלים צמד בדקה ה-69 ולהעניק להם את שלוש הנקודות הכל כך חשובות לאחר ההפסד במחזור הפתיחה של שלב הבתים.

"אמרתי לשחקנים בהפסקה, שהבעיה עם היריבה שלנו היא שלא אכפת לה מהתוצאה, היא רק רוצה ליהנות", סיפר יורגן קלופ בסיום. "התחלנו נהדר, היינו מדהימים ב-20 הדקות הראשונות, אבל זלצבורג שינתה שיטה. היינו צריכים לחכות עד שהם ישוו כדי שנוכל להגיב. אני לא כועס, שיחקנו טוב מאוד אבל קיבלנו החלטות רעות. עדיף ללמוד לקח במהלך המשחק מאשר לדבר עליו אחר כך. הבית הזה קשה מאוד, אבל רצינו את שלוש הנקודות ועכשיו הסיפור מתחיל".

מוחמד סלאח סיפר על נפילת המתח: "כשאנחנו מובילים בשלושה שערים אנחנו צריכים לחפש את הרביעי, החמישי, השישי, אבל זה די קשה, כי המוח שלך מתחיל לחשוב, אוקיי, אנחנו הולכים לנצח עכשיו". על השער הנדיר של אנדי רוברטסון אמר: "הוא לא כובש הרבה, אבל הוא נותן כל מה שיש לו מדי משחק בשביל הקבוצה הזאת".

ססק פברגאס: "סאדיו מאנה אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם"

מלבד הקאמבק, הסיפור בצד המפסיד שוב הגיע מכיוונו של ילד הפלא ארלינג הולאנד, שכבש שלושער במחזור הפתיחה והפעם קם מהספסל כדי לכבוש את שערו הרביעי במפעל. "אבא שלי תמיד אומר לי 'הבקעתי באנפילד, הבקעתי באנפילד'. עכשיו יש לנו כמות שערים שווה", אמר החלוץ בן ה-19, בנו של אלף-אינגה הולאנד ששיחק בנוטינגהאם פורסט, לידס יונייטד ומנצ'סטר סיטי.

המספרים:

* ליברפול ניצחה את 12 משחקי הבית האחרונים שלה בכל המסגרות. הרצף הכי טוב מאז 18 הניצחונות הרצופים בין אפריל לנובמבר ב-1985.

* זלצבורג הפכה לקבוצה הרביעית בלבד שמבקיעה שלושה שערים באנפילד באלופות והיחידה מתוכן שלא מנצחת. הקודמות היו ברצלונה, צ'לסי וריאל מדריד.

* מאז תחילת עונת 2017/18 נכבשו 47 שערים באנפילד בליגת האלופות - יותר מאשר בכל אצטדיון.

* כולם מדברים על אינגה הולאנד הסקורר הנורבגי של זלצבורג, אבל וואנג הי צ'אן הקוריאני היה מעורב בחמישה שערים בשני המשחקים של הקבוצה (2 שערים ו-3 בישולים).

* סאדיו מאנה חלוצה של ליברפול הפך לאפריקאי השישי שמבקיע 15 שערים בליגת האלופות. רק דידייה דרוגבה עשה זאת בפחות משחקים (25) ממאנה (26).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully