וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "אנחנו הקבוצה הטובה בעולם, מסתכלים עלינו בזכוכית מגדלת"

גיבור הניצחון של ברצלונה על אינטר טוען: "אנחנו הקבוצה שאחרות צריכות לנצח". קונטה: "מחמאות זה נחמד, אבל הגיע לנו הרבה יותר". מסי: "זו לא ביקורת, אבל לא התאמנו טוב בגלל מסעות ההכנה בקיץ". וגם: אשתו של ראקיטיץ' חושפת את התסכול

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות ל-2:2 המאכזב של ריאל מדריד

החדשות הגדולות לפני שריקת הפתיחה למשחק של ברצלונה מול אינטר היו שובו של ליאונל מסי להרכב. כולם קיוו שהפרעוש יהיה זה שיציל את אלופת ספרד, שיסדר לה ניצחון בכורה במפעל - אבל המושיע היה אחר, לואיס סוארס שמו. האורוגוואי הנפלא ביטל שער יתרון מהיר של לאוטרו מרטינס (3) עם טיל אדיר (58), ואז דאג להשלים מהפך (84) ולהעניק לקטאלנים 1:2 יקר מפז. ב"אל מונדו דפורטיבו" היטיבו לתאר את הניצחון הזה וכתבו על שער העיתון: "דם, יזע וסוארס".

"אנחנו הקבוצה הטובה בעולם", התמוגג סוארס, שבשתי העונות הקודמות, במשותף, כבש שני שערי אלופות, והערב השווה את המאזן הזה. "כולם מסתכלים עלינו בזכוכית מגדלת, אנחנו הקבוצה שאחרות צריכות לנצח ואת האופי הזה אנחנו צריכים לכל אורך המפעל. הקבוצה הזו תמיד הוכיחה שיש לה סבלנות. במחצית ואלוורדה ביקש שנהיה יעילים יותר במשחק הלחץ והשתפרנו במחצית השנייה. בסופו של דבר, העבודה הקבוצתית עזרה לנו לנצח ולהשיג שלוש נקודות מאוד חשובות נגד יריבה ישירה".

ארנסטו ואלוורדה הוסיף: "אני אגיד שזו תוצאה צודקת, מאמן אינטר יגיד שלא. הם קבוצה מצוינת שהוכיחה זאת במחצית הראשונה. בשנייה נלחמנו והשגנו את השערים המכריעים, הגברנו קצב והמשחק היה שונה מאוד". על שובו של ליאונל מסי להרכב אמר המאמן: "כולנו יודעים שהוא ייחודי ועושה את ההבדל. הוא לא היה בכושר הגופני הכי טוב, אבל הוא משפר וראינו את הבישול שלו לשער השני, אז כנראה שהוא לא כזה גרוע".

ליאו מסי, שלראשונה שיחק 90 דקות העונה ובישל את שער הניצחון, התייחס לפתיחת העונה הלא טובה ואמר: "לכל הקבוצות הגדולות באירופה יש התחלה קשה לעונה. זו לא ביקורת, אבל לא התאמנו טוב בגלל מסעות ההכנה בקיץ. זה משהו שהמועדון צריך לעשות, זה הכרחי. הייתי עייף כשהמשחק נגמר. היתה חסרה לי מהירות, אבל היה בסדר".

על היחסים עם גריזמן: "אין לנו בעיות, אנחנו נפתחים אחד לשני לאט לאט. יש אווירה טובה בחדר ההלבשה ואנחנו מקווים שהקבוצה תמשיך בדינמיקה הזו".

עוד בברצלונה: אשתו של איבן ראקיטיץ' המחישה את התסכול של בן זוגה, שלא שותף במשחק מול אינטר ואיבד את מקומו כשחקן מפתח בבארסה, אחרי קיץ שבו הוא לכאורה הוא הוצע בטרייד. היא שיתפה פוסט עם צילום מסך של טור שכותרותו היא "אי אפשר להתייחס ככה יותר לשחקן", והוסיפה: "ועדיין, אתה איבן ראקיטיץ', אל תרים ידיים, אתה דוגמה לנחישות, חוכמה ומקצוענות, ובגלל כל זה אני אוהבת אותך, אתה ענק ואף אחד לא יכול לשנות את זה".

אשתו של איבן ראקיטיץ' העלתה פוסט שדורש להתייחס אחרת לבן זוגה. צילום מסך
אשתו של איבן ראקיטיץ' העלתה פוסט שדורש להתייחס אחרת לבן זוגה/צילום מסך

בצד המפסיד נרשמה אכזבה גדולה. "הגענו כדי לשחק, רצינו לנצח", ניתח ניקולו בארלה. "ניסינו להילחם אחרי השוויון, ובסוף ספגנו בצד השני. זה מאכזב, אבל הוכחנו את האופי החזק שלנו ושיחקנו היטב. אנחנו אינטר, יש לנו את אנטוניו קונטה על הספסל, אז אנחנו רוצים לנצח כל משחק".

אנטוניו קונטה היה מתוסכל: "מחמאות זה נחמד, אבל אחרי הופעה כזו הגיע לנו הרבה יותר. היינו צריכים לנצל לפחות חלק מההזדמנויות שלנו. הכנסנו את ברצלונה ללחץ גדול, אבל אחרי ההפסקה הם העבירו הילוך וחלק מהשחקנים שלנו היו קצת עייפים. זה מאכזב, היו כמה דברים שלא אהבתי בשיפוט, אבל אני מעדיף שלא לדבר על זה".

עוד בוואלה!

הרצף של ליברפול נקטע, סוארס עקף את ניימאר: מספרי האלופות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully