וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקות קבעו: לוריס קאריוס סבל מזעזוע מוח בגמר ליגת האלופות

השוער, שהתנגש בסרחיו ראמוס ולאחר מכן ביצע שתי שגיאות איומות בהפסד 3:1 לריאל מדריד, נבדק בארה"ב אצל מומחה לפגיעות ראש שמטפל בשחקני פוטבול. וגם: בנזמה מדבר על השער ההוא

עריכה: מתן חדד

לוריס קאריוס היה הגיבור הטראגי של גמר ליגת האלופות האחרון, עם שתי שגיאות בלתי נשכחות שגרמו לליברפול להפסיד בסופו של דבר 3:1 לריאל מדריד. הערב (שני), עשרה ימים לאחר הערב הכואב ההוא בקייב, מתברר שהשוער סבל מזעזוע מוח, זכר להתנגשות עם סרחיו ראמוס בפתיחת המחצית השנייה - התנגשות שהתרחשה לפני צמד השערים האומללים שספג מקארים בנזמה וגארת' בייל. השוער התלונן בפני שופט המשחק, שלא ראה את ההיתקלות, קיבל טיפול קצר והמשיך במשחק. זמן קצר לאחר, סידר לקארים בנזמה את השער הראשון של אלופת אירופה.

התוצאות התקבלו לאחר שהצוות הרפואי של המייטי רדז שלח לפני מספר ימים את קאריוס, ששהה בארצות הברית במסגרת חופשה פרטית, לבדיקה אצל מומחה לפגיעות ראש בבוסטון בשבוע שעבר, שמטפל בעיקר בשחקני פוטבול.

עוד בנושא:

אוהדי ארגנטינה זועמים על אנסלדי, דיבאלה צפוי לפתוח בישראל
העברות בעולם - 4.6: עסקת נביל פקיר לליברפול תקועה, באיירן בתמונה
הפתעה גדולה: לירוי סאנה מחוץ לסגל הסופי של גרמניה למונדיאל

שוער ליברפול, לוריס קאריוס. רויטרס
זו הסיבה לטעויות? קאריוס/רויטרס

בנזמה עצמו, שנהנה מהטעות הנדירה של קאריוס והעלה את הבלאנקוס ליתרון בדקה ה-51, אמר היום: "השער הראשון שלי בקייב לא היה עניין של מזל. אני לא מאמין במזל, זה היה שער של עבודה. זה גול קל, אבל אתה צריך להיות שם, במקום הנכון, בזמן הנכון, כדי להכניס את הכדור פנימה".

אף שחלף למעלה משבוע מאז המשחק ההוא, בממלכה ממשיכים להתייחס לעתידו המקצועי של קאריוס בליברפול. האחרון שעשה כך הוא שחקן העבר של המועדון, רובי פאולר: "צר לי, ואני לא רוצה לצלוב אותו, אבל במשחקים גדולים אתה חייב לתפקד, וברור שקאריוס לא עשה זאת. אני משוכנע שקלופ יחפש שוער. הוא צריך לעשות כך".

עוד באותו נושא

העברות בעולם - 4.6: עסקת נביל פקיר לליברפול תקועה, באיירן בתמונה

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם שוער ליברפול לוריס קאריוס. AP
עבודה, לא מזל. בנזמה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully