וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.6: חמד עשוי לעבור לאייבר, סאדיו מאנה היה סגור בריאל?

על פי "מירור" חלוץ ברייטון עשוי לשוב לליגה הספרדית. בצרפת טוענים שלפני עזיבת זידאן, אלופת אירופה היתה קרובה לסיכום עם ליברפול בנוגע להעברת הסנגלי. מסי רוצה את פיאניץ'

עריכה: מתן חדד

העברות

* נים, העולה החדשה לליגה הצרפתית הבכירה, החתימה לשלוש שנים את המגן השמאלי פלוריאן מיגל (21) ששיחק בטור.

* הבלם סמואל אומטיטי האריך היום רשמית את חוזהו בברצלונה עד 2023, עם סעיף שחרור של 500 מיליון יורו. הצרפתי עזב במיוחד את המחנה של נבחרתו למעמד החתימה. "אני נשאר כי זה המועדון הטוב בעולם. אני לא כאן בשביל הכסף. זה חשוב, אבל לא הכי חשוב. אינייסטה הוא הדוגמה, אני רוצה להיות כמוהו. אני מחשיב את עצמי כאחד הבלמים הטובים בעולם, ובעונה הבאה ניאבק על כל התארים. בשביל זה נשארתי".

סמואל אומטיטי ברצלונה. רויטרס
סמואל אומטיטי/רויטרס

שמועות

* על פי "פרנס פוטבול", ריאל מדריד וליברפול היו קרובות לסיכום בנוגע להעברתו של סאדיו מאנה לאלופת אירופה, אולם עזיבתו של זינדין זידאן העמידה את העסקה המרתקת בספק. עדיין לא מן הנמנע שהסנגלי יגיע בסופו של דבר לברנבאו.

* על פי ה"מירור" הבריטי, אייבר מעוניינת להחתים את תומר חמד. חלוץ נבחרת ישראל רשם במהלך העונה החולפת 16 הופעות בפרמיירליג במדי ברייטון, אך לאחר חלון ההעברות נדחק מהרוטציה ולמעשה לא ראה דשא מחודש ינואר. על פי הדיווח, הוא עשוי לחזור לליגה הספרדית שם שיחק במדי מאיורקה ואלמריה.

* בספרד מדווחים שבסביבתו של אנטואן גריזמן טוענים: "ייתכן שהוא יישאר באתלטיקו מדריד, הוא עדיין לא קיבל החלטה בנוגע לעתידו, הוא לא חתם על שום חוזה מקדים עם ברצלונה".

* בתקשורת הספרדית טוענים שליאונל מסי סימן מחליף לאנדרס אינייסטה: קשר יובנטוס מיראלם פיאניץ', שלטענת הפרעוש מתאים לסגנון המשחק של הקטלאנים.

* עוד בברצלונה - "קיקר" הגרמני מדווח שבאיירן מינכן רוצה את המגן הצרפתי לוקא דין.

* "ל'אקיפ" מדווח שלמרות הפגישה והטענות לפיהן הכל סגור, אין התקדמות בין נביל פקיר לליברפול, ושהוא לא יחתום בקבוצה בימים הקרובים בעקבות ההצעה הלא מספקת. באיירן מינכן עדיין מעוניינת בשחקנה המבוקש של ליון, ומחירו רק עולה.

* האם סלבישה יוקאנוביץ' בכל זאת יגיע לצ'לסי? אחרי שהשמועות לגבי המאמן הסרבי שהעלה את פולהאם לפרמיירליג ואימן גם במכבי תל אביב התקררו, כעת הוא שוב הפך למועמד מוביל, לאחר שמועמדותו של מאוריציו סארי נפלה וזינדין זידאן לא מעוניין לאמן כרגע. לורן בלאן נותר המועמד המוביל, אבל באנגליה מדווחים על שיחות שהחלו בין יוקאנוביץ' לבלוז.

* על פי ה"מונדו" הספרדי מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי מתאו קובאצ'יץ', קשרה הקרואטי של ריאל מדריד.

* בספרד מדווחים כי פריס סן ז'רמן הציעה את דני אלבס לסביליה. תומאס טוכל לא מרוצה מהרמה של ארבעת המגנים בסגל של פ.ס.ז', כך שהברזילאי הוותיק עשוי לשוב אל הקבוצה האירופית הראשונה שלו, בה שיחק מ-2002 ועד 2008.

* גארת' בייל יחכה לדעת מי יאמן את ריאל מדריד לפני שיחליט אם להתקדם במגעים עם מנצ'סטר יונייטד, כך על פי "'דיילי אקספרס".

* מנצ'סטר סיטי חידשה את המגעים עם לסטר סיטי בנוגע לאלג'יראי ריאד מחרז. העסקה בין הצדדים נפלה בינואר וכעת סכום ההעברה המוערך עומד על 60 מיליון יורו.

* צ'לסי וארסנל נמצאות בעיצומו של מאבק על יספר סילסן, שוערה ההולנדי של ברצלונה, שדורשת תשלום של 30-35 מיליון יורו.

* על פי דיווחים באנגליה, ז'וזה מוריניו סימן את מרקו וראטי כמטרת הרכש העיקרית שלו. מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם 75 מיליון יורו על האיטלקי בן ה-25 של פריס סן ז'רמן.

* על פי "סקיי ספורט איטליה", אינטר תציע לאנטוניו קנדרבה חוזה חדש עד 2021, למרות העונה המאכזבת בה הקיצוני בן ה-31 לא כבש אפילו שער ליגה אחד ב-36 משחקים.

* נשיא אטאלנטה אישר כי בריאן כריסטנטה צפוי לעבור לשחק באחת הגדולות של איטליה והוא מעוניין להביא במקומו את גרגואר דפרל הצרפתי, שלא התאקלם ברומא אחרי שנרכש מססואולו.

* מארסיי הציעה 20 מיליון יורו לפיורנטינה כדי לרכוש את הקשר הצרפתי ז'ורדן ורטו, אבל המועדון האיטלקי סירב.

* בנוסף למגעים שהיא מנהלת עם סוכנו של מריו באלוטלי, חלוצה של היריבה ניס, מארסיי סימנה גם את וויסאם בן ידר מסביליה כאופציה לחיזוק ההתקפה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת איטליה אנטוניו קנדרבה. רויטרס
יקבל חוזה למרות עונה נטולת שערים. אנטוניו קנדרבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully