וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול נותרה מושלמת בזכות פנדל מפוקפק בדקה ה-95

לסטר סיטי השוותה באנפילד והמאזן של המוליכה היה בסכנה, אבל מילנר הכריע בתוספת הזמן. טוטנהאם הובסה, פציעה קשה ללוריס. חמישייה לאסטון וילה

עריכת וידאו: מתן חדד

ליברפול השוותה הערב (שבת) את פתיחת העונה הכי טובה שלה מאז 1990/91, כשהשיגה 1:2 דרמטי על לסטר סיטי בדקה ה-95 ונותרה מושלמת עם 24 נקודות מ-24 אפשריות. המחזור השמיני נפתח עם עוד מפח נפש לטוטנהאם, שהובסה 3:0 על ידי ברייטון וגם איבדה את השוער והקפטן הוגו לוריס בגלל פציעה קשה. אסטון וילה חגגה עם חמישייה בנוריץ', אברטון שוב הפסידה וקריסטל פאלאס גברה בחוץ על ווסטהאם בדרבי הלונדוני.

הוגו לוריס שוער טוטנהאם פצוע. רויטרס
תמונות קשות. הוגו לוריס/רויטרס

ליברפול - לסטר סיטי 1:2

הסימנים אולי נראו כבר באמצע השבוע באיבוד היתרון 0:3 מול רד בול זלצבורג, ושוב הפעם, אבל ליברפול בכל זאת ניצחה ונותרה מושלמת. לסטר סיטי העיקשת הציגה הגנה חזקה וגם השיגה את השוויון מרגלי ג'יימס מדיסון בדקה ה-80, אבל פנדל שנוי במחלוקת בתוספת הזמן שימח את יורגן קלופ, כשג'יימס מילנר שחזר להרכב דייק מהנקודה הלבנה וקבע ניצחון ליגה שמיני ברציפות. סאדיו מאנה (40) כבש את שער הליגה ה-50 שלו ב-100 הופעות פרמיירליג במדי ליברפול, בעוד סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו היו חלשים. האדומים גם עם 11 ניצחונות בית רצופים ורצף המשחקים ללא הפסד באנפילד במסגרת הליגה התארך ל-44. לסטר השלישית עם הפסד שני העונה.

עוד בוואלה!

המשבר בטוטנהאם מעמיק: "נראה שפוצ'טינו מחפש את הדרך החוצה"

לכתבה המלאה
שחקני ליברפול עם ג'יימס מילנר. רויטרס
הכריע כהרגלו מהנקודה הלבנה. ג'יימס מילנר/רויטרס

מילנר היה האיש שהגיע למצב הראשון בדקה ה-13 אחרי הכנה יפה של טרנט אלכסנדר ארנולד מצד ימין, אבל הקפטן בעט מהאוויר החוצה. גם לסטר ניסתה בצד השני ואדריאן סיפק הצלה נהדרת במצב שגם כך הונף בו דגל, עד שבדקה ה-40 מאנה נשלח למתפרצת על ידי מילנר ובעט שטוח אל הרשת של קספר שמייכל. שער ליגה מספר 50 לסנגלי ב-100 הופעות פרמיירליג במדי ליברפול. סלאח יכול היה לכבוש גם הוא בדקת הפתיחה של המחצית השנייה, אבל שמייכל הדף נהדר. ברנדן רוג'רס הכניס את איוסה בדקה ה-73, ואחרי חמש דקות קיבל ממנו בישול מצוין למדיסון שבעט כדור למרכז השער. אדריאן לא הצליח להדוף וזה 1:1 מפתיע. בתוספת הזמן איבד מארק אולברייטון כדור ברחבה ונגע ברגל של מאנה שנפל באיחור. השופט הצביע על הנקודה הלבנה וקיבל גם את אישור ה-VAR, כשמילנר דייק עם הפנדל כהרגלו וקבע 1:2 די מפוקפק בדקה ה-95.

שחקן לסטר סיטי מארק אולברייטון מול שחקן ליברפול סאדיו מאנה. רויטרס
טעות של מארק אולברייטון, אבל גם פנדל בסימן שאלה/רויטרס

ברייטון - טוטנהאם 0:3

השבוע הנוראי של הוגו לוריס לא יכול היה להסתיים בצורה כואבת יותר. אחרי הכדרור המביך שעלה בספיגה מול סאות'המפטון והשביעייה הראשונה שספג בקריירה (7:2 מבאיירן מינכן בליגת האלופות) הגיעה היום השמטת כדור כבר בדקה השלישית ופציעה מחרידה. השוער פונה לבית החולים ונראה שגם חבריו היו על האמבולנס, שכן טוטנהאם שוב התפרקה וספגה שלישייה מקבוצה שלא ניצחה מאז המחזור הראשון. הפסד ליגה שלישי העונה למאוריסיו פוצ'טינו שנראה אובד עצות, וראשון של התרנגולים מול ברייטן מאז אפריל 1983.

הוגו לוריס שוער טוטנהאם מפונה אחרי פציעה קשה. רויטרס
חובר למיכל חמצן. הוגו לוריס מפונה/רויטרס

כאמור, כבר אחרי שלוש דקות עלתה המארחת ליתרון אחרי עוד טעות איומה של לוריס, ששמט כדור על קו השער וראה את ניל מופה נוגח לרשת החשופה. השוער הצרפתי נחת רע מאוד על הזרוע השמאלית, נזקק לטיפול ממושך והוחלף אחרי שש דקות על ידי פאולו גסאניגה. גם המבטים המזועזעים של אנשי טוטנהאם העידו כי מדובר בפציעה קשה. מחליפו גסאניגה סידר גם הוא שער לברייטון, כשהדף רע לרגלי ארון קונולי שחגג שער בכורה בפרמיירליג (32). האירי בן ה-19 לא הסתפק בשער אחד, ובדקה ה-65 לקח את טובי אלדרווירלד לטיול באגף השמאלי, חתך למרכז ובימין בעט לפינה של גסאניגה. לוקאס מורה יכול היה לצמק בדקה ה-82, אבל נעצר אצל מאט ריאן.

ארון קונולי שחקן ברייטון. רויטרס
משחק הפריצה שלו. ארון קונולי/רויטרס

נוריץ' - אסטון וילה 5:1

קרב העולות התנהל במעמד צד-אחד, כשאסטון וילה נקמה בנוריץ' על שני ההפסדים בליגת המשנה בעונה שעברה וניצחה אצלה לראשונה מאז ספטמבר 2013. הקנריות עם שלושה הפסדים רצופים והפרש שערים 9:1 מאז הניצחון הסנסציוני על מנצ'סטר סיטי, וכעת גם מתחת לקו האדום במקום וילה. ווסלי הברזילאי הצטיין עם צמד (14 ו-30) ובישול לדוגלאס לואיז (83), כשבתווך גם החמיץ פנדל (38) וגם ג'ק גריליש (48) וקונור הוריהאן (61) כבשו. יוסיפ דרמיץ' המחליף רק צימק (88). זו הפעם הראשונה שווילה כובשת מעל ארבעה שערים בחוץ, מאז ה-0:6 על דרבי קאונטי באפריל 2006.

שחקני אסטון וילה עם דוגלאס לואיז. רויטרס
התכבד בשער החמישי. דוגלאס לואיז/רויטרס

משחקים נוספים

ווסטהאם - קריסטל פאלאס 2:1
לווסטהאם: סבסטיאן האלר (54). לפאלאס: פטריק ואן אנהולט (63 בפנדל), ג'ורדן איוו (87)

ברנלי - אברטון 0:1
לברנלי: ג'ף הנדריק (72). שיימוס קולמן מאברטון הורחק (56)

ווטפורד - שפילד יונייטד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully