וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בטוטנהאם מעמיק: "נראה שפוצ'טינו מחפש את הדרך החוצה"

באנגליה מדווחים שהמאמן הארגנטינאי נראה מרוחק ושחקנים חוששים שיעזוב. אריקסן הכחיש את השמועות על הרומן של ורטונגן עם חברתו

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור השני בליגת האלופות הסתיים אמש (רביעי) עם ניצחונות קשים מאוד ודרמטיים של ליברפול וברצלונה, אבל ה-תוצאה של המחזור הזה הושגה כבר בשלישי ואנחנו מדברים כמובן על ה-2:7 המהדהד של באיירן מינכן בלונדון על טוטנהאם, סגנית אלופת אירופה למי ששכח.

מאוריסיו פוצ'טינו המאמן הארגנטינאי של התרנגולים היה מאוד מבוקש בקיץ, אך נשאר בסופו של דבר בלונדון וכעת באנגליה מדווחים שהוא מחפש את הדרך החוצה מהמועדון. ב"דיילי מייל" מדווחים שפוצ'טינו מרוחק מאוד גם באימונים מאז פתיחת העונה והשחקנים חוששים שהוא רוצה לעזוב.

מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
רוצה לעזוב? פוצ'טינו/רויטרס

לפוצ'טינו יש יחסים טובים עם רוב הסגל שלו, אבל באנגליה טוענים שהוא הרבה פחות נוכח באימונים ולפעמים גם צופה בהם מרחוק. למרות התבוסה המחפירה מול באיירן מינכן, הנהלת הקבוצה לא צפויה לפטר את המאמן משום שהיא תצטרך לשלם לו פיצויים בגובה של 32 מיליון ליש"ט.

עוד מדווח כי יש בלבול מצד מספר שחקנים לגבי השינויים הטקטיים התכופים של פוצ'טינו העונה וכן הטיפול של המאמן במספר שחקנים כמו אריקסן, דלה אלי ולוקאס שנודדים בין הספסל להרכב. גם השמועות המופרכות כנראה על רומן בין יאן ורטונגן לחברתו של כריסטיאן אריקסן סברינה קביסט לא תורמים לאווירה במועדון. אריקסן בעצמו כבר צייץ על זה וכתב "שטויות", אבל מאחורי הקלעים לא שקט במועדון שרק אשתקד חווה את אחת העונות הטובות שלו אי פעם.

עוד בוואלה!

על השחיטה: כל המספרים והתגובות מהשביעייה של באיירן בלונדון

לכתבה המלאה

התגובה של אריקסן לשמועות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully