וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על השחיטה: כל המספרים והתגובות מהשביעייה של באיירן בלונדון

רביעייה ראשונה אי פעם של שחקן במחצית השנייה, הצמד המהיר בהיסטוריה, הנתון המדהים של לבנדובסקי והשיא השלילי של הקבוצות האנגליות באירופה. המספרים והתגובות מערב בלתי נשכח

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס כדורגלן השנה של פיפ"א

המחזור השני של ליגת האלופות עדיין לא הסתיים, אך בהחלט ייתכן שאתמול (שלישי) שוחק המשחק המטורף של העונה. באיירן מינכן התארחה בלונדון אצל טוטנהאם, סגנית אלופת אירופה למי ששכח, והיכתה בה ללא רחם עם 2:7 משפיל. התרנגולים עוד הספיקו להוביל משער של יונג מין סון בדקה ה-12, אך באיירן השוותה 194 שניות לאחר מכן עם שער של יוזואה קימיש ומאז לא הביטה לאחור. האלופה הגרמנית כבשה עוד שישה שערים מתוכם צמד של רוברט לבנדובסקי ורביעייה מדהימה לסרג' גנאברי, שהוכתר כמובן כאיש המשחק בסיום. שער מצמק של הארי קיין לא ניחם את האנגלים ההמומים.

סרג' גנאברי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שובר שיאים. סרג' גנאברי/רויטרס

המספרים

* סרג' גנאברי הוא השחקן הראשון אי פעם בליגת האלופות שכובש רביעייה במחצית השנייה.

* גנאברי הוא גם הגרמני השני אי פעם שכובש רביעייה בליגת האלופות אחרי שמריו גומס עשה זאת ב-2012, כשבאיירן הביסה את באזל השוויצרית 0:7.

* מדובר בשביעייה ראשונה שטוטנהאם חוטפת בבית אי פעם בכל תחרות רשמית.

* זו התבוסה הגדולה ביותר של קבוצה אנגלית במפעל אירופאי כלשהו מאז... טוטנהאם! וגם אז היתה זו יריבה גרמנית - בשנת 1995 פגשו התרנגולים את קלן במסגרת מפעל האינטרטוטו וחטפו 8:0 משפיל.

* שני השערים הראשונים שכבש גנאברי הגיעו בדקות 53 ו-55. מדובר בצמד המהיר ביותר בהיסטוריה של באיירן בליגת האלופות.

* רוברט לבנדובסקי כבש העונה 13 שערים ב-10 משחקים במדי באיירן.

* זהו המשחק העשירי ברציפות שרוברט לבנדובסקי כובש.

* מדובר בניצחון החוץ הגדול ביותר של באיירן בליגת האלופות אחרי ה-1:7 על רומא ב-2014.

* הפעם האחרונה שטוטנהאם חטפה שבעה שערים במשחק אחד היתה בדצמבר 1996, כשהובסה 7:1 בסנט ג'יימס פארק על ידי ניוקאסל.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
בלתי עציר מתחילת העונה. רוברט לבנדובסקי/GettyImages

התגובות

באנגליה לא שוכחים שלגנאברי יש עבר ביריבתה העירונית של טוטנהאם - ארסנל. "פעם תותחן, תמיד תותחן", היתה אחת הכותרות באי הבריטי. הגרמני הובא לתותחנים בזמנו על ידי ארסן ונגר ולא זכה לקרדיט מהמאמן הצרפתי. לאחר מכן הועבר לווסט ברומיץ', ואפילו נאמר עליו שהוא לא מספיק טוב גם עבורה. נראה שאתמול סתם השחקן לא מעט פיות.

איש המשחק הנרגש, סרג' גנאברי אמר בסיום: "קשה לתאר במילים את ההרגשה. לנצח 2:7 - אף אחד מאיתנו לא דמיין תוצאה כזו. זה שהבקעתי רביעייה זו גם הרגשה מדהימה. אני מתאר לעצמי שאוהדי ארסנל מרוצים". על השמחה שלו ושל חבריו אמר: "בוודאי שזה נהדר עבורינו, אנחנו הולכים לחגוג הלילה". בסיום המשחק צייץ גנאברי בטוויטר, עם קריצה לאקסית ארסנל: "צפון לונדון אדומה!".

רוברט לבנדובסקי היה מאושר אף הוא: "אולי ב-20 דקות הראשונות הם שיחקו יותר טוב, אבל אנחנו השתלטנו על המשחק ושיחקנו מדהים. התוצאה מדהימה. אנחנו מאושרים".

"אין יותר מדי מה להסביר", אמר מאוריציו פוצ'טינו, מאמנה של טוטנהאם. "התחלנו את המשחק טוב, שיחקנו 30 דקות טובות מאד אבל היינו חסרי מזל וחטפנו את הגול השני ממש על סף סיום המחצית. גם אחרי השער השני שכבשנו, היינו יכולים להשיג את השלישי אבל באיירן היו קטלניים. מהדקה ה-83 עד ה-88 הם הבקיעו שלושה שערים וגמרו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully