וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מעמדו של מאמן הנוער בסכנה: ויקטור ואלדס בדרך החוצה מברצלונה

לא רק ואלוורדה: שוער העבר הסתכסך עם מנהל מחלקת הנוער פטריק קלייברט, לא הצטרף למשחק החוץ בטראגונה, וצפוי לסיים את תפקידו השבוע

עריכת וידאו: מתן חדד

מסתבר שארנסטו ואלוורדה הוא לא המאמן היחיד שנמצא על זמן שאול בברצלונה. הבוקר (שבת) דווח בספרד שגם מאמן קבוצת הנוער ויקטור ואלדס, שוער העבר של המועדון, צפוי לסיים את תפקידו בקרוב בעקבות סכסוך חדש שמסעיר את ברצלונה.

במרכזה של הפרשה עומד מלבד ואלדס מנהל מחלקת הנוער של ברצלונה פטריק קלייברט, ש"רואה בוואלדס דמות דעתנית מדי" על פי "אל מונדו דפורטיבו". המתיחות בין השניים גאתה בשבועות האחרונים, והגיעה לשיאה כשוואלדס דרש לקיים את משחקי קבוצת הנוער באצטדיון יוהאן קרויף שנחנך רק לאחרונה, בניגוד לעמדתו של קלייברט.

מאמן קבוצת הנוער של ברצלונה ויקטור ואלדס. GettyImages
סומן כאחד ממאמני העתיד של ברצלונה. ויקטור ואלדס/GettyImages

אמש אישרה ברצלונה בשעת לילה מאוחרת שוואלדס לא המריא עם קבוצת הנוער למשחק החוץ שמתוכנן לה בסוף השבוע בטראגונה, ועל פי "רדיו קטאלוניה" ואלדס כבר הודיע לשחקנים ש"ייתכן שאעזוב את המועדון בימים הקרובים". באמצע השבוע מתוכננת פגישה בינו לבין קלייברט, במהלכה האחרון צפוי להודיע לו על הפסקת עבודתו.

ואלדס, שלבש את מדי ברצלונה במשך 12 שנים החל מ-2002, סומן מיד עם מינויו למאמן הנוער בחודש יולי כאחד ממאמני העתיד של המועדון, ואף הוזכר כמי שעשוי ביום מן הימים לקבל את המושכות בקבוצה הבוגרת.

עוד בוואלה!

ברצלונה: "מרסלו גז'ארדו המועמד המוביל להחליף את ואלוורדה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully