וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "מרסלו גז'ארדו המועמד המוביל להחליף את ואלוורדה"

בארגנטינה טוענים כי המאמן המוערך של ריבר פלייט כבר קיבל פנייה מברצלונה ועשוי להגיע בקיץ כמחליפו של ואלוורדה המאכזב. האם התקדים של טאטה מרטינו הפעם יעבוד טוב יותר?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זידאן אחרי עוד תצוגה מאכזבת של ריאל

בארגנטינה טוענים שמרסלו גז'ארדו, מאמן ריבר פלייט ומי שנחשב לאחד מהמאמנים הכי מוערכים במדינה, עשוי לעשות קפיצת מדרגה בקריירה מאחר שהוא נחשב למועמד בכיר להחליף את ארנסטו ואלוורדה בברצלונה. על פי התקשרת בארגנטינה, הכדורגלן לשעבר של פריס סן ז'רמן ומונאקו כבר תפס את תשומת הלב של הנהלת ברצלונה, ו"גז'ארדו הוא האופציה הראשונה להחליף את ואלוורדה אם הקבוצה לא תשתפר".

מרסלו גז'ארדו מאמן ריבר פלייט. רויטרס
נחשב לקוסם בארגנטינה. גז'ארדו/רויטרס

על פי הדיווח בארגנטינה, המאמן כבר שוחח עם נציגים מברצלונה ואמר להם שכרגע הוא לא יכול להבטיח כלום או להתייחס לסוגיה מאחר שבימים אלה הוא וקבוצתו עדיין נלחמים על העפלה חמישית לגמר גביע הליברטדורס (ניצחו 0:2 את בוקה ג'וניורס במשחק הראשון, לפני הגומלין), כשגם בליגה ריבר מדורגת ראשונה ונאבקת על האליפות.

לגז'ארדו יש חוזה בריבר עד 2021, אבל סביב המאמן היו לא מעט ספקולציות בנוגע לעתידו, כשהיה מועמד לאימון נבחרת ארגנטינה. יש לציין כי ברצלונה כבר מינתה מאמן ארגנטינאי מעבר לים, חרארדו טאטה מרטינו, שלא נחל הצלחות גדולות. ארנסטו ואלוורדה אומנם הוליך את בארסה לאליפות בעונה שעברה, אבל סופג ביקורת שוב ושוב על ידי פרשנים ואוהדים, שטוענים כי הוא אינו ממצה את הפוטנציאל של הקבוצה והסגנון ההגנתי שלו אינו הולם את המועדון.

עוד בוואלה!

אנחל די מריה חושף: ליאו מסי גרם לכולנו לבכות בנאום שלו בקופה אמריקה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully