וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה חושף: ליאו מסי גרם לכולנו לבכות בנאום שלו בקופה אמריקה

קפטן ארגנטינה נשא דברים מרגשים אחרי ההדחה מול ברזיל בחצי הגמר וריגש את חבריו: "כולם היו בדמעות". וגם: מה היה שונה בטורניר האחרון?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאו מסי זוכה בתואר שחקן השנה

אנחל די מריה טוען שחברו לנבחרת ארגנטינה ליאונל מסי שוחח עם השחקנים בחדר ההלבשה אחרי ההפסד לברזיל בקופה אמריקה 2019, ואמר דברים ש"הותירו את כולם בדמעות". מסי היה הקפטן של ארגנטינה בהפסד 2:0 לברזיל בחצי הגמר, במשחק שבסיומו הארגנטינאים זעמו על השיפוט והודחו. ברזיל בסופו של דבר זכתה בטורניר שאותו אירחה, בעוד ארגנטינה סיימה שלישית בעוד טורניר נטול תואר למסי.

גרי מדל מתעמת עם ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה מול נבחרת צ'ילה. רויטרס
טורניר סוער לקפטן. מסי/רויטרס

"מסי אמר כמה דברים נפלאים אחרי שהודחנו מול ברזיל", סיפר די מריה, "מסי אמר לנו להיות גאים בנבחרת שבנינו. שאומנם לא היינו הרבה ביחד, ושהיו כאלה שלא הוזמנו, ועדיין הייתה תחושה כאילו כולנו ביחד כבר הרבה זמן.

"הוא אמר שמהיום הראשון כולנו הלכנו בכיוון אחד, ושהוא היה גאה מאוד לראות את הצעירים מפגינים מחויבות לחולצת הנבחרת, ושאם היו שם ונתנו את מה שהם נתנו בקופה אמריקה - זה בגלל שהגיע להם להיות כאן.

"ברגע שהוא סיים לדבר, כולם היו בדמעות, כי זה נגע לכולנו בלב, במיוחד לצעירים. השחקנים הצעירים הם אלה שיהיו צריכים להמשיך באותו מסלול. לא יהיה להם קל. הם יצטרכו להמשיך לעבוד קשה, כי במוקדם או במאוחר המזל יהיה לצדנו".

די מריה מייצג את ארגנטינה מ-2008 אך כמו מסי, מעולם לא זכה עמה בתואר, וספג עמה שלושה הפסדים רצופים במשחקי גמר - כולל מונדיאל 2014. מסי ספג לאורך השנים לא מעט ביקורת על היכולת שלו במדים הלאומיים, וכשבקיץ לא שר את ההמנון במהלך הקופה אמריקה, גם דייגו מראדונה אמר "חסר לו אופי". די מריה, מנגד, טוען אחרת.

"היו הרבה ביקורות עליו שהוא לא שר את ההמנון, שהוא לא מדבר", טוען די מריה, "אבל בקופה אמריקה האחרון זה היה שונה. הוא הוכיח את זה. מה ששימח אותי היה לראות איך הוא מדבר מול השחקנים, איך הוא דיבר עם העיתונאים, את הדברים שהוא אמר. אני אוהב את מסי ככה".

עוד בוואלה!

ליאו מסי תקף את "השחיתות" בקופה אמריקה: "הגביע הזה יועד לברזיל"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת  ארגנטינה, אנחל די מריה, ליאונל מסי. AP
גאה בחברו. די מריה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully