וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו מרקיזיו פרש: "הייתי שמח לשחק שוב את הגמר מול ברצלונה בברלין"

הקשר שהיה כה מזוהה עם יובנטוס סיים את הקריירה ונזכר בחרטות היחידות שלו. בונוצ'י נפרד: "היה תענוג לשחק לצדך, נסיך"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר התיקו של ריאל מדריד מול קלאב ברוז'

קלאודיו מרקיזיו, שחקן נבחרת איטליה לשעבר ואחת הדמויות הכי מזוהות עם יובנטוס בעשור האחרון, פרש היום (חמישי) ממשחק פעיל. הקשר בן ה-33, שחתם בקיץ שעבר בזניט סנט פטרסבורג הרוסית ונפרד ממנו לפני כמה חודשים, השתייך ליובנטוס מגיל 7 ועד גיל 32, וכשחקן בוגרים היה שותף לחזרה לסרייה A ולהשתלטות המחודשת על הכדורגל האיטלקי. הוא זכה עם המועדון בשבע אליפויות וארבעה גביעים, כשבמהלך 13 השנים שלו בקבוצה הבוגרת כבש 37 שערים ובישל עוד 43 ב-389 משחקים. בנבחרת היו לו חמישה שערים ב-55 משחקים, כולל הופעות בשני מונדיאלים וביורו אחד.

קלאודיו מרקיזיו, שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
"לא שקלתי לשחק במועדון אחר באיטליה". קלאודיו מרקיזיו בחגיגות האליפות ב-2018/רויטרס

מרקיזיו כינס מסיבת עיתונאים באצטדיון של יובנטוס ואמר בפתח דבריו: "אתם בטח כבר יודעים מדוע הזמנתי אתכם לכאן היום. החלטתי לפרוש מכדורגל ומן הראוי להודיע על כך במקום כה חשוב שהוא כל כך מיוחד עבורי. זו הייתה החלטה מחושבת, אך קשה מאוד. מעולם לא שקלתי לשחק במועדון איטלקי אחר פרט ליובנטוס. החלום שלי התגשם ביום שהתאמנתי לראשונה עם הסגל הבוגר, והפרידה ממני כאן באצטדיון הזה לפני שנה הייתה דבר יפה. החרטה היחידה שלי היא שלא זכיתי עם הקבוצה בליגת האלופות ולא עם הנבחרת ביורו. הייתי שמח לשחק שוב את הגמר ההוא בברלין, מול ברצלונה".

על העתיד אמר: "אני לא פוסל דבר, אני זקוק קודם כל לזמן כדי לעכל את כל זה. המשפחה שלי לימדה אותי לא לפחד לקראת העתיד. אני עדיין לא יודע מה אעשה. גם על המגרש מעולם לא פחדתי, לא נרתעתי להביע עמדה. אסור לנו לפחד. כדורגלנים חייבים להיות אמיצים בסביבה הזו".

לקראת הדרבי ד'איטליה ביום ראשון, אמר מרקיזיו: "יהיה מוזר לצפות במשחק הזה מרחוק. אני מחכה למשחק הזה כמו כל אחד אחר. בלי קשר לקונטה, אינטר קבוצה טובה ויהיה משחק מצוין. כאוהד יובנטוס, אני לא יכול לחכות כבר ולראות אותם מנצחים".

לאונרדו בונוצ'י נפרד באינסטגרם: "כל כך הרבה שנים יחד, על ומחוץ למגרש. כל כך הרבה רגעי אושר וגם רגעי סבל שעברנו אחד לצד השני ועשו אותנו גדולים. ואתה עם החולצה הזו מאז שהיית ילד. תענוג היה לשחק לצדך, נסיך. תיהנה מחייך החדשים ומההרפתקאות והחוויות שנכונו לך. בהצלחה".

הנסיך הקודם, אלסנדרו דל פיירו, כתב: "היה יפה לראות את הילד הזה צומח ולחלוק איתו פרק יפה במסע עם החולצה של חיינו. בהצלחה בעתיד, קלאודיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully