וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד פרסמה הודעת הכחשה: "טיבו קורטואה לא סובל מחרדות". זידאן מתגונן

הבלאנקוס שיגרו הודעת הבהרה חריגה על רקע השמועות על מצבו של השוער המאכזב. זינדין זידאן בעוד מסע"ת מתוחה: "אנחנו לא גרועים כמו שאומרים"

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד מכחישה: למרות הפרסומים והשמועות, טיבו קורטואה לא סובל מחרדות. הבלאנקוס פרסמו היום (שישי) הודעת הבהרה בנוגע למצבו של השוער, שהוחלף במחצית ב-2:2 מול קלאב ברוז' בנסיבות מסתוריות, שרק הגבירו את השמועות.

"בתגובה לאינפורמציה שמתפשטת ברשת על טיבו קורטואה, ריאל מדריד רוצה להבהיר כמה שנים. ראשית, השחקן מעולם לא אובחן עם חרדה, כך שהמידע על כך שגוי מיסודו. שנית, קורטואה אובחן עם דלקת בקיבה ובמעיים וטופל על ידי הצוות הרפואי, מה שהפך את האפשרות שיסיים את המשחק נגד ברוז' לבלתי אפשרית. כמו כן, קורטואה מגיב היטב לטיפול הרפואי שניתן לו נגד הדלקת".

הודעת ההבהרה החריגה מגיעה לאחר שכלי תקשורת רבים בספרד רמזו בעקיפין שקורטואה סבל במחצית המשחק נגד ברוז' מתסמינים של חרדה, כולל הזעת יתר וסחרחורות. ב"מארקה" דחו הבוקר את השמועות הללו וטענו שקורטואה אכן סובל מדלקת, שגרמה לו להשיל כשלושה ק"ג ממשקלו בשבוע האחרון.

אמש הודה קורטואה בראיון ל"מארקה" שהוא מרגיש לחץ גדול, ויחד עם זאת הדגיש ש"אם אתה רוצה להיות שוער ריאל מדריד, אתה חייב לקבל את הלחץ ולעמוד בו". בכל מקרה, קורטואה בספק למשחק מול גרנאדה מחר.

טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד מאחורי המאמן זינדין זידאן. GettyImages
זה רק הולך ומסתבך. קורטואה עם זידאן/GettyImages

זידאן התייחס היום במסיבת העיתונאים למשחק מול גרנאדה, שבו לריאל יש בעיה בעמדת המגן השמאלי בעקבות הפציעה של מרסלו, ומי שאמור למלא את מקומו הוא אדר מיליטאו. כמו כן זידאן הודה שקורטואה לא יכול היה לשחק במחצית השנייה מול ברוז' בליגת האלופות, ושהוא לא אהב לראות את גארת' בייל מאחר למשחק.

"מחר אנחנו משחקים נגד הקבוצה שבמקום השני, וזה אומר הכל", אמר זידאן על גרנאדה, "זו קבוצה שיש לה עונה נהדרת, ואנחנו רוצים להיות במיטבנו". על היחס בתקשורת לקורטואה אמר זידאן: "הוגן או לא, זה המצב והוא יודע את זה, הוא חזק, הוא מכיר את המצב. תמיד יהיה דיון על מי פותח, תעשו אתם את העבודה שלכם ואני את שלי. יש לי 25 שחקנים וכולם ישחקו". זידאן הוסיף ש"אנחנו מודעים למצב. אני פה בשביל זה, אנחנו לא גרועים כמו שאומרים, אנחנו מתרכזים במה צריך לעשות על המגרש".

כמו כן זידאן הודה שקורטואה שסבל מכאבי בטן לא אמור היה לפתוח בליגת האלופות: "זו הייתה טעות, כן, זה קורה. המקום שלו מובטח? המקום של אף אחד לא מובטח. אני סומך על כל השחקנים שלי. נגד ברוז' ספגנו שני שערים וקורטואה היה השוער, אבל הוא לא היחידי שאחראי. במדריד אין לנו אפשרות לעשות טעויות, וכשאנחנו טועים, כולם מתחילים להגיד כמה אנחנו לא טובים".

עוד בוואלה!

דאגה בריאל: נאצ'ו צפוי להיעדר כחודשיים וחצי, קורטואה והזאר חוטפים

לכתבה המלאה
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד, מאחוריו קארים בנזמה. רויטרס
נא להגיע בזמן. בייל/רויטרס

עוד בריאל: קנסות ועונשים

קוד התנהגות חדש בחדר ההלבשה של ריאל מדריד, בעקבות מקרים חוזרים ונשנים של בעיות משמעת. ב"מארקה" חשפו אמש (חמישי) את השינויים בתקנון הפנימי של הקבוצה, שנועדו להקשיח את הטיפול באיחורים לאימונים, עלייה במשקל, שימוש מוגזם בטלפונים במתחם האימונים, ועוד.

השחקנים הונחו להתייצב במתחם האימונים 45 דקות לכל הפחות לפני כל אימון. מי שלא יתייצב בזמן ייענש על פי המדרג הבא: איחור של חמש דקות יגרור קנס של 250 יורו, איחור של 15 דקות ומעלה יעלה בקנס של 500 עד 1,000 יורו ושחקן שיחמיץ אימון ללא אישור ייקנס ב-3,000 יורו. בנוסף, מי שישתמש בטלפון הנייד באוטובוס הקבוצה או בחדר ההלבשה ייקנס בסכום של 250 עד 1,000 יורו.

כמו כן, שחקן שיסבול ממשקל עודף ייקנס אוטומטית ב-250 יורו, וינוהל מעקב צמוד אחרי הרגלי האכילה שלו. בריאל מתכוונים להעניש גם שחקנים שיתראיינו לכלי התקשורת מבלי לקבל אישור מפורש לכך - דבר שקרה לעתים קרובות בתקופה האחרונה.

תקנה נוספת: שחקנים שלא נכללו בסגל למשחק מסוים יצטרכו להגיע לאצטדיון כ-80 דקות לפני שריקת הפתיחה - או שייקנסו.

(עדכון ראשון: 08:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully