וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בריאל: נאצ'ו צפוי להיעדר כחודשיים וחצי, קורטואה והזאר חוטפים

אחרי ה-2:2 הביתי עם ברוז': שחקן ההגנה של הבלאנקוס סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית, קורטואה הוחלף בנסיבות מחשידות, הזאר "האפור" נקטל, ובמדריד טוענים - "ריאל על פי תהום"

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד ירדה אמש (שלישי) להפסקה בפיגור ביתי מביך של 2:0, אבל חילצה בסופו של דבר נקודה ראשונה בליגת האלופות העונה עם 2:2 מול קלאב ברוז' במחזור השני. טיבו קורטואה, שספג שלישייה גם מפריס סן ז'רמן במחזור הראשון ובכלל נמצא בכושר לא טוב בשנה האחרונה, נראה במהלך הערב כמי ששימש כשעיר לעזאזל של זינדין זידאן, כשהוחלף באופן מפתיע במחצית יחד עם המגן השמאלי נאצ'ו.

האם היה זה חילוף טקטי של זידאן, שראה את השוער הבלגי מועד בשער הראשון והעדיף להכניס במקומו את אלפונס אראולה? כך נדמה היה, אלא שבדיווח של רשת "אונדה סרו" נטען כי קורטואה סבל עוד לפני המשחק מכאבי בטן והיה מסוחרר. לעומת זאת, ב"אס" משוכנעים שההחלטה נבעה בין היתר משום שקורטואה ספג שריקות בוז צורמות מהקהל עוד לפני ההפסקה.

עמנואל דניס שחקן קלאב ברוז' מול טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. רויטרס
נראה מסוחרר. טיבו קורטואה סופג מרגלי עמנואל דניס/רויטרס

בכל מקרה, קורטואה ספג ביקורות קשות מצד אוהדי ריאל מדריד ברחבי הרשת. היו שטענו שהוא אפילו לא השוער הבלגי הכי טוב על המגרש, כשבצד השני ניצב סימון מיניולה, ואחרים הזכירו שבשנה אחת הוא ספג כמות שערים שווה לזו שקיילור נבאס ספג בשלוש שנים.

ב"מארקה" נכתב על קורטואה: "זידאן אמר שהעונה לא יהיה דיון לגבי עמדת השוער הראשון. הוא טעה. לא בגלל שאראולה הפך לשוער הבכיר, אלא כי בברנבאו כבר הבהירו שהם לא מתלהבים מההופעות של קורטואה למרות שהוא שמר על רשת נקייה נגד סביליה ונגד אתלטיקו בחוץ. הוא ספג שני שערים במחצית מול ברוז'. הוא הוחלף בגלל בעיות בבטן, וחסרונו ממש לא הורגש. האם זידאן ישקול לעשות שינוי בעמדת השוער?".

מי ששוב ספג ביקורת הוא אדן הזאר, שהיה חלש ועדיין לא תרם דבר מאז הגיע לריאל. ב"מארקה" כתבו עליו: "אפילו נגד קבוצה מארצו הזאר לא היה קרוב להזכיר את השחקן שכולם מצפים שיהיה. הוא לא לקח את הצעד קדימה למרות שריאל שלטה לחלוטין במשחק וזידאן נתן לו להשלים 90 דקות. הוא לא עשה שום פעולה שהראתה את הכישרון שלו. בינתיים הוא אפור מאוד".

עוד בוואלה!

אלופות: רק 2:2 לריאל מדריד מול ברוז', שער ניצחון למנור סולומון

לכתבה המלאה
אדן הזאר שחקן ריאל מדריד מאוכזב. GettyImages
עוד ערב מתסכל. אדן הזאר/GettyImages

הבלאנקוס קיבלו עוד חדשות מדאיגות, לאחר שבמהלך הלילה התברר שנאצ'ו סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית של הברך, פציעה שבדרך כלל מחייבת השבתה של כחודשיים וחצי.

כך או כך, התקשורת הספרדית לא חסה על ריאל הבוקר. ב"אס" ציינו ש"זו היתה אזעקה גדולה" וטענו ש"ריאל נמצאת על פי תהום". ב"מארקה" קראה הכותרת "התמוטטות", וההגנה שוב ספגה ביקורת קשה.

זידאן אמר בסיום: "זו תוצאה רעה, אבל הגבנו היטב. אי אפשר להיות מרוצים, אלה היו 45 דקות כפי שמעולם לא היו לנו. השער הראשון היה די מצחיק. התחלנו רע, המשכנו עוד יותר גרוע והם כבשו את השני. אמרתי לשחקנים שיש לנו 45 דקות לשנות את המצב, וזה מה שהם עשו. הם עלו עם גישה טובה יותר ורצו לקחת את המשחק. אפשר להאשים את קורטואה, אבל כולנו אשמים ואני בראש".

הקפטן סרחיו ראמוס הדגיש: "אנחנו חייבים לתת יותר, חייבים להיות טובים יותר. זה ברור לכולנו. הייתה מחצית ראשונה רעה מאוד ומחצית שנייה עם הרבה אומץ, עם ההספק שמצופה מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully