וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "טר סטגן יפתח בשער גרמניה נגד ארגנטינה"

שוער ברצלונה יזכה לעדיפות על פני מנואל נוייר בשער המאנשאפט לקראת משחק ההכנה בשבוע הבא. גם סרג' גנאברי בפנים. זימון בכורה לנאדים אמירי

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס הענקת פרסי השנה של פיפ"א

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב פרסם היום (שישי) את הסגל המלא לקראת צמד המשחקים הצפויים לנבחרתו בשבוע וחצי הקרובים. לב החזיר את התקשורת המקומית לעיסוקה בעימות בין שני השוערים הבכירים של המאנשאפט - מנואל נוייר ומארק אנדרה טר סטגן. המאמן טען שבמשחק ההכנה נגד ארגנטינה בעוד חמישה ימים שוער ברצלונה יפתח בין הקורות בעוד נוייר יפתח במשחק נגד אסטוניה במוקדמות יורו 2020.

"אנחנו יכולים רק לשמוח מכך שיש לנו שני שוערים ברמה הכי גבוהה כמו נוייר וטר שטגן", אמר לב. "אני לא מודאג, במיוחד כשיש לנו גם את קווין טראפ וברנד לנו. סיכמתי עם אנדי קופקה (מאמן השוערים) שטר סטגן יפתח נגד ארגנטינה ונוייר יפתח נגד אסטוניה". כזכור, שוער ברצלונה הלין במספר הזדמנויות על כך שלדעתו כושרו הטוב לא זוכה להתייחסות מצד הצוות המקצועי בנבחרת וקבל כי עליו לקבל את אפודת השוער הראשון. נוייר מצידו ענה כי הוא מצפה מכולם לחשוב פחות על עצמם ולהתאחד סביב הנבחרת.

מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. GettyImages
יפתח נגד ארגנטינה. טר סטגן/GettyImages

לסגל הנבחרת זומנו גם סרג' גנאברי, שכבש במהלך השבוע רביעייה מדהימה לרשת טוטנהאם במדי באיירן מינכן, ונאדים אמירי, שחקנה של לברקוזן שזומן לראשונה לנבחרת הבוגרת.

לאחר חמישה משחקים במסגרת מוקדמות היורו גרמניה מדורגת בראש בית ג' עם אותו מאזן כמו צפון אירלנד, וכשהיא מקדימה בשלוש נקודות את הולנד, לה יש משחק חסר. ב-09.10 תארח גרמניה את נבחרת ארגנטינה למשחק הכנה אמנם, אבל מפגש בין שתי היריבות המרות, ששיחקו אחת מול השנייה בשלושה גמרים של אליפות העולם, תמיד מצית את הדמיון ומעורר ציפייה למשחק ברמה גבוהה. ארבעה ימים אחר כך תתארח גרמניה באסטוניה במסגרת מוקדמות יורו 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully