וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן מאיימת: נחרים את נבחרת גרמניה אם נוייר יהיה השוער השני

הנשיא אולי הנס הבהיר: "אם טר סטגן יקודם על חשבון נוייר, לא נשלח את שחקנינו". בנבחרת הגיבו: "אין לו סמכות לעשות את זה"

עריכת וידאו: מתן חדד

המאבק בין מנואל נוייר למארק אנדרה טר סטגן על עמדת השוער הבכיר בנבחרת גרמניה עולה מדרגה. היום (רביעי) איים נשיא באיירן מינכן אולי הנס שהקבוצה תחרים את הנבחרת הלאומית אם בקשתו של טר סטגן תכובד והוא ידחוק את נוייר לספסל.

"לעולם לא נקבל דבר כזה, אם אכן יקרה", הבהיר הנס, "ואם זה יקרה, לא נשלח יותר את השחקנים הגרמנים שלנו לנבחרת". הנס נשאל האם הוא מעוניין לשוחח בנושא ישירות עם מאמן הנבחרת יוגי לב, והשיב: "הוא כבר שמע את דעתנו יותר מפעם אחת. לדעתי הוא כבר התחרש מרוב שצעקנו את זה".

בתגובה לדברים אמר חלוץ העבר אוליבר בירהוף, שמשמש כיום המנהל המקצועי של נבחרות גרמניה, ש"אני לא מודאג בכלל מהאיומים האלה, כי לאולי הנס ולבאיירן מינכן אין את הסמכות לקבל החלטות כאלה וליישם אותן. על פי תקנון פיפ"א כל קבוצה מחויבת לשלוח את שחקניה אם הם מזומנים על ידי הנבחרות הלאומיות".

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. רויטרס
הקרדיט מיוגי לב הולך ואוזל. נוייר/רויטרס

הדברים מגיעים על רקע דיווח ב"בילד" שטר סטגן, שהצטיין בעונה שעברה במדי ברצלונה והפך לאחד השוערים הטובים בעולם, יועדף על פני נוייר הוותיק במשחקי ההכנה הבאים של המנשאפט נגד ארגנטינה ב-9 באוקטובר ונגד אסטוניה ארבעה ימים לאחר מכן.

כאמור, בשבועות האחרונים הדיון על זהות השוער הראשון של נבחרת גרמניה מככב בכותרות העיתונים. לאחרונה השניים אף הסתכסכו והתכתשו זה עם זה בתקשורת.

עוד בוואלה!

נשיא באיירן מינכן: "מהללים את טר סטגן כאילו זכה ב-17 גביעי עולם. נוייר טוב יותר"

לכתבה המלאה
מארק אנדרה טר סטגן. רויטרס
הסכסוך נמשך. טר סטגן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully