וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק בין שוערי גרמניה, טר סטגן: "האמירות של נוייר לא במקום"

שוער ברצלונה טען שהוא מאוכזב שאינו זוכה לדקות בנבחרת, נוייר הגיב ("לא מבין למה זה עוזר") וטר סטגן שוב תקף: "שלא ידבר על הרגשות שלי"

צילום: אתר מנצ'סטר יונייטד

אחרי שבעבר היו מלחמות שוערים בין אוליבר קאן ליינס להמאן ולאחר מכן בין רנה אדלר למנואל נוייר וכמובן קרבות אגו בין פיליפ לאהם למיכאל באלאק, בימים האחרונים מתבשל סכסוך פיקנטי חדש בנבחרת גרמניה. שני המתקוטטים הפעם הם השוער הראשון מנואל נוייר והשוער השני מארק אנדרה טר סטגן.

שוער ברצלונה התראיין לפני כמה ימים בספרד ואמר שהוא מתוסכל מכך שהוא לא הופך לשוער הראשון בנבחרת: "זה לא קל למצוא לזה הסדר. בכל משחק אני נותן את המיטב שלי כדי להפוך את ההחלטה לקשה יותר עבור המאמן. אני מנסה הכול כדי לקבל את המקום בשער. אבל הנסיעה האחרונה עם הנבחרת הייתה בשבילי מכה קשה".

מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. רויטרס
"אתה לא יכול לקרוא לתחרות ולהגיד שזה טוב ולקוות ששחקנים שלא משחקים יהיו שמחים מזה. מאנו לא צריך להגיד שום דבר לגבי הרגשות שלי". טר סטגן במסיבת העיתונאים בדורטמונד/רויטרס

מנואל נוייר התייחס לדברים אחרי ה-1:1 של באיירן מינכן מול ר.ב. לייפציג בשבת, משחק בו הצטיין, ואמר: "כמובן ששמעתי את זה, אני רק לא כל כך מבין למה זה עוזר. אנחנו נבחרת אחת וצריכים תמיד להישאר ביחד, גם השוערים".

שוער העבר יינס להמאן שפך מעט דלק למדורה כשאמר: "ההצהרות הללו במקומן. לנוייר יש תדמית קצת שחצנית ואני אוהב את זה. יש לו זכות להיות כך כי הוא מגבה את זה בהופעות טובות ועמידה בלחץ. התחרות ביניהם מפעילה לחץ על נוייר ועושה טוב לשני השוערים כמו שזה היה אצלי עם אוליבר בזמנו". גם לותר מתאוס התייחס לסכסוך הזה ואמר: "באופן כללי זה טוב שמארק אנדרה טר סטגן לא מרוצה, כל דבר אחר היה לא נורמלי".

שוער ברצלונה, שנמצא עם קבוצתו בדורטמונד לקראת המשחק מול בורוסיה ומאמנו לשעבר לוסיאן פאבר, נשאל כמובן על הנושא ואמר: "אתה לא יכול לקרוא לתחרות ולהגיד שזה טוב ולקוות ששחקנים שלא משחקים יהיו שמחים מזה. מאנו לא צריך להגיד שום דבר לגבי הרגשות שלי, זו דעתי האישית. אם אתם רואים איך התנהגתי בשנים האחרונות, אז אמירות כמו שלו הן לא במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully