וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא באיירן מינכן: "מהללים את טר סטגן כאילו זכה ב-17 גביעי עולם. נוייר טוב יותר"

לאחר חילופי הדברים בין שני השוערים, התייצב אולי הנס, נשיא המועדון הבווארי לימינו של השוער שלו: "אין ויכוח בכלל שנוייר הוא מספר אחת". דיווח בגרמניה: נוייר עשוי לפרוש בקיץ הבא

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מאמן ברצלונה ארנסטו וואלורדה במסיבת עיתונאים

העימות בין שני שוערי נבחרת גרמניה מנואל נוייר ומארק אנדרה טר סטגן הולך ומסתעף. שחקן העבר האגדי של באיירן מינכן ונשיא המועדון אולי הנס התראיין לתקשורת הגרמנית וסיפק ציטוטים ברורים וחד משמעיים בכל הנוגע לצד בו בחר. כזכור, טר סטגן הביע תסכול מכך שלא זוכה להזדמנות כשוער ראשון על אף שנמצא בכושר טוב, בעוד נוייר קרא לכולם להתאחד סביב הנבחרת. מבחינתו של הנס אין בכלל שאלה לגבי מי אמור להיות השוער הראשון של המאנשאפט, כשלטענתו נוייר אמור לקבל את האפודה כל עוד יחפוץ בכך.

"לטר סטגן אין בכלל 'קייס' לטענות שלו", טען הנס. "התקשורת מהללת אותו כאילו זכה ב-17 גביעי עולם. אין ויכוח בכלל שנוייר הוא מספר אחת. לא נסבול כשתוקפים שחקנים שלנו". לאחר מכן סייג מעט הנס את המתקפה על טר סטגן: "הוא שוער טוב מאד, אבל נוייר טוב בהרבה ומנוסה הרבה יותר. הוא צריך להישאר השוער הבכיר כל עוד הוא רואה לנכון. הוא הטוב ביותר", סיכם הנשיא.

נשיא באיירן מינכן אולי הנס. GettyImages
מתייצב לימינו של נוייר. הנס/GettyImages

בתוך כך דיווח "הבילד" הגרמני כי שוערה של באיירן מינכן שוקל ברצינות לפרוש מהמדים הלאומיים בקיץ הבא, לאחר משחקי יורו 2020. לאחר ההופעה הרעה של נבחרתו במונדיאל 2018 העלה נוייר ספקות בנוגע לעתידו בנבחרת. "אני לא יודע אם עדיין אהיה בסביבה ב-2022", אמר אז השוער. "יש הרבה דברים לקחת בחשבון, כמו מצבי הגופני והאם עדיין תהיה בי אנרגיה".

נוייר צפוי להיות בן 34 בקיץ הבא, בעוד טר סטגן יהיה בן 28, כך שחילופי המשמרת בשער הנבחרת הגרמנית צפויים לקרות בסופו של דבר בין כה וכה. שוערה של ברצלונה נמצא בכושר נהדר ועזר לקבוצתו לצאת עם נקודה במשחק ליגת האלופות האחרון בדורטומונד.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. רויטרס
יפרוש מהמדים הלאומיים? מנואל נוייר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully