וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "החומה" טר סטגן סוחט מחמאות, גריזמן עדיין מתקשה להשתלב

שוער ברצלונה הצטיין ב-0:0 מול דורטמונד, כשברקע המאבק שלו מול נוייר: "אנשים יודעים למה אני מסוגל". ואלוורדה וגריזמן מדברים על קשיי ההתאקלמות

עריכת וידאו: מתן חדד

כמה זה היה חשוב עבור מארק אנדרה טר סטגן. שוער ברצלונה נמצא בימים אלה בקרב תקשורתי מול מנואל נוייר בנוגע לזהות השוער הבכיר בגרמניה, ולשמחתו הגדולה דווקא אתמול (שלישי), בגרמניה, הוא היה השחקן המצטיין של ברצלונה מול דורטמונד ועזר לאלופת ספרד לחזור עם 0:0 יקר במשחק הפתיחה של ליגת האלופות.

טר סטגן לא רק הדף פנדל של מרקו רויס, אלא סיפק עוד כמה הצלות מצוינות שעזרו לבארסה לשמור על שער נקי. "אני שמח שבסוף הצלחנו לחזור מפה עם נקודה", אמר בסיום, "אני חושב שהיו להם כמה הזדמנויות טובות ברגעים שבהם לא היינו מאורגנים, אבל שיחקנו טוב. יש להם הרבה איכויות, ולא קל להתמודד מולם".

מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה מול מרקו רויס בורוסיה דורטמונד. AP
שוער שני בגרמניה. טר סטגן/AP
שוער ברצלונה טר סטגן הודף פנדל של מרקו רויס בורוסיה דורטמונד. צילום מסך
איפה ה-VAR? טר סטגן מחוץ לשער/צילום מסך

השוער (שהדף ארבעה מששת הפנדלים שנבעטו מולו בליגת האלופות) נשאל האם הוא ידע מראש לאן יבעט חברו לנבחרת גרמניה מרקו רויס, ואמר: "קשה ללמוד דברים כאלה כי זה כל הזמן משתנה, אבל אני שמח שהצלחתי להדוף. אנשים יודעים למה אני מסוגל. אני בוטח אך ורק בעצמי ותמיד רוצה לתת 100 אחוז מעצמי, והיום יכולתי להוכיח את זה".

אגב, צילומי הטלוויזיה מוכיחים שהשוער יצא מקו השער הרבה לפני הבעיטה, וזאת על אף שהשופט נראה משוחח אותו מזהיר אותו לפני הבעיטה. אין פלא שבגרמניה תהו מדוע שופטי ה-VAR לא העירו לשופט על העבירה.

אנטואן גריזמן הודה בסיום שהוא עדיין מתאקלם בקבוצתו החדשה. "אין ספק שיש דברים שאנחנו חייבים להשתפר בהם", אמר גריזמן, "אבל בסופו של דבר נקודה זה נקודה". לדבריו, משחקי חוץ הם תמיד שונים. הקהל לוחץ יותר, היריבה לוחצת יותר ומשחקת עם יותר ביטחון, ובנסיבות האלה לפעמים קשה לייצר מצבים. אנחנו חייבים להשתפר". גריזמן הודה ש"זה החודש שלי כאן מאז שהגעתי, ואני חייב להתרגל. אני חייב לקלוט את התנועה של לואיס, לאו, עוסמן, והם את שלי".

ליאונל מסי, ברצלונה, אחרי המשחק מול דורטמונד. רויטרס
טוב לראות אותו על המגרש. מסי/רויטרס

בתקשורת הקטלאנית טענו שברצלונה שוב שיחקה בצורה הגנתית מדי, שוב היתה חשופה בחלק האחורי, אבל גם שיבחו את מארק אנדרה טר סטגן. "החומה", קראה הכותרת הכותרת הראשית של "מונדו דפורטיבו", שטענו ש"השוער הענק הציל לברצלונה נקודה שלא היתה ראויה לה". גם ב"ספורט" כינו את טר סטגן "החומה", וכתבו ש"הוא היה המפתח בהשגת הנקודה".

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה שיבח אף הוא את טר סטגן ואמר ש"הוא היה מצוין היום, אבל זה לא חדש. יש לנו שוער נפלא ואנחנו מרוויחים ממנו המון". גם קלמון לנגלה אמר ש"טר סטגן שוער סופר-איכותי, הוא הציל אותנו הרבה מאוד פעמים בעבר".

ואלוורדה הוסיף לגבי ליאו מסי: "הוא התאמן 4-5 פעמים בלבד לפני המשחק, ולא היה איתנו בקדם העונה גם כן. בהתחשב בנסיבות האלה, הוא עשה די והותר ב-30 הדקות שקיבל. ניסיתי לתת לו וללואיס סוארס להשתפשף, אבל מסי נמצא כרגע במקום שבו כל שחקן שלא שיחק הרבה זמן יהיה בו. הוא 'נזרק' למשחק במהירות גבוהה מאוד, וטבעי שייקח לו קצת זמן".

כמו גריזמן, גם המאמן מקווה ששיתוף הפעולה בין הכוכבים בחלק הקדמי ישתפר בהקדם. "אנחנו זקוקים ליותר ויותר דקות יחד של הכוכבים שלנו. הם עדיין לא מכירים אחד את השני מספיק טוב".

מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. רויטרס
יש שוער בשער. טר סטגן/רויטרס

עוד בברצלונה

* לואיס סוארס המשיך את הבצורת - לא כבש מחוץ לקאמפ נואו באירופה מאז ספטמבר 2015.

* לאו מסי שיחק לראשונה העונה במדי ברצלונה - 115 ימים אחרי המשחק האחרון שלו בבארסה, בגמר גביע המלך. הוא נעדר 43 יום, אחרי הפציעה ב-5 באוגוסט.

* דאגה בבארסה מהפציעה של ג'ורדי אלבה, שהוחלף אחרי שסבל מבעיה בשריר, וייבדק בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully